رئیس شورای اسلامی شهر یزد:
رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه هنوز استعفای شهردار یزد قطعی نیست و مشخص نیست انتخاب شهردار جدید چه موقع انجام شود، گفت: شخصاً علی‌رغم میل باطنی با استعفای شهردار موافقت خواهم کرد.
کد خبر: ۶۵۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶ 25 September 2018

غلامعلی سفید با اشاره به اینکه استعفای شهردار یزد در جلسه شورای اسلامی شهر یزد مطرح‌شده؛ اما رأی‌گیری نشده است، گفت: این رأی‌گیری بستگی به نظر اعضای شورای اسلامی شهر یزد دارد.

وی افزود: باید اعضای شورای تفکر کنند، البته راهی غیر از همراهی با این استعفا را ندارند و با توجه به اینکه وزیر کشور حکم آقای جمالی‌نژاد را به‌عنوان شهردار زده‌اند، در حال حاضر نیز وزیر کشور حکم شهردار را برای معاونت عمرانی وزیر کشور صادر می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بابیان اینکه احتمالاً کاری از دست ما ساخته نیست، چنانچه آن‌ها جدی باشند، تصریح کرد: برخی از همکاران و اعضای شورا در این خصوص اظهار نگرانی، ناراحتی و مخالف رفتن شهردار یزد هستند و تاکنون این رأی‌گیری انجام‌نشده است.

سفید با اشاره به اینکه حکم شهردار یزد برای معاون وزیر کشور زده‌شده است، اظهار داشت: چنانچه این موافقت از طرف اعضای شورای اسلامی شهر یزد انجام شود، بارأی اعضای شورا یکی از معاونین شهردار یزد، سرپرستی شهرداری یزد را به عهده می‌گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هنوز استعفای شهردار یزد قطعی نیست و مشخص نیست انتخاب شهردار جدید چه موقع انجام شود، ابراز داشت: بعد از استعفا جانشین انتخاب و دو ماه فرصت انتخاب شهردار جدید راداریم.

وی بابیان اینکه هنوز به این جمع‌بندی نرسیده‌ایم که چه کسی شهردار یزد شود و قطعاً اعضای شورا پیشنهاد‌هایی داشته باشند، اذعان داشت: پیشنهاد‌های اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و فردی که بیشترین رأی را از طرف آن‌ها بیاورد، به‌عنوان شهردار انتخاب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد یادآور شد: شخصاً از این موضوع ناراحت هستم و علی‌رغم میل باطنی با استعفای وی موافقت خواهم کرد؛ زیرا علاقه ندارم که مانع ارتقای کسی شوم.

سفید عملکرد جمالی‌نژاد در این‌یک سال را بسیار خوب ارزیابی کرد و عنوان کرد: بسیاری از مردم اظهار نگرانی و ناراحتی می‌کنند و رضایت مردم شرط اول ماست که شهردار یزد این رضایت مردم را جلب کرده است و جمالی‌نژاد بسیار انسان بااخلاق، متین، پاک دست و دارای سعه‌صدر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار