معاون مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد با بیان این‌که ثبت‌نام حضوری پذیرفته‌شدگان دوره کارشناسی دانشگاه یزد تا چهار مهرماه ادامه دارد، گفت: در سال تحصیلی جدید دو هزار و ۷۶۲ نفر در مقطع کارشناسی این دانشگاه پذیرفته شدند .
کد خبر: ۶۵۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 25 September 2018

«عبدالخالق ابویی» با اشاره به آغاز به کار دانشگاه یزد در سال تحصیلی جدید‌،‌ اظهار کرد:‌ امسال دو هزار و ۷۶۲ نفر در مقطع کارشناسی دانشگاه یزد پذیرفته شدند که از این تعداد یک هزار و ۵۷۹ نفر زن و یک هزار و ۱۸۳ نفر مرد هستند .

وی افزود: حدود ۲۲۰ نفر از پذیرفته‌شدگان در دوره شبانه پردیس مهریز دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد .

 

معاون مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد گفت:‌ ثبت‌نام حضوری و تحویل مدارک دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی دانشگاه یزد از شنبه ۳۱ شهریورماه تا چهارشنبه ۴ مهرماه به صورت متمرکز در محل سالن فجر درحال انجام است .

این مسئول تصریح کرد: تمامی اطلاعیه‌ها و فرم‌های لازم، در کانال‌های مجازی مدیریت امور آموزشی دانشگاه یزد در «پیام رسان سروش»،«گپ» یا« ایتا» به آدرس @TazehayeAmoozesh و همچنین صفحه تارنمای دانشگاه یزد به آدرس www.yazd.ac.ir در زیر صفحه آموزش در قسمت اطلاعیه‌های آموزشی و یا صفحه ورود به سیستم آموزشی گلستان به آدرس golestan.yazd.ac.ir قرار داده شده است .

وی خاطرنشان کرد: لازم است پذیرفته شدگان، اطلاعیه مذکور و فرم‌های آن را دانلود نموده و پس از تکمیل، اسکن فرم‌های لازم را در مرحله ارسال مدارک در پذیرش غیرحضوری بارگذاری نموده و اصل فرم‌ها را در زمان‌های اعلام شده برای تحویل مدارک و ثبت نام حضوری، به اداره پذیرش دانشگاه یزد مستقر در سالن فجر (جنب درب ورودی دانش) تحویل نمایند.

ابویی ادامه داد: برنامه هفتگی کلاسی دانشجویانی که پذیرش حضوری خود را کامل می نمایند از قبل مشخص شده و از صبح روز بعد از پذیرش حضوری از طریق گزارش شماره 88 سیستم آموزشی گلستان دانشجو قابل مشاهده است .

به گفته وی اختصاص خوابگاه بلافاصله پس از انجام پذیرش حضوری و در اولین مراجعه دانشجو به دانشگاه یزد به انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار