معاون استاندار یزد:
معاون امور اقتصادی استاندار یزد با اشاره به شرایط امروز کشور، گفت: مدیر بی‌انگیزه و بی‌برنامه به درد شرایط امروز کشور ما به‌ویژه در حوزه اقتصادی نمی‌خورد.
کد خبر: ۶۶۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 04 October 2018

علی زینی‌وند، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردکان ضمن تسلیت ایام ماه محرم، گفت: استان یزد نمادی از برپایی دقیق و بدون حاشیه مراسم عزاداری عاشورا و محرم و عزاداری اصیل برای پایداری و انتقال این ارزش عظیم انسانی به نسل‌های جدید است.

وی افزود: باید قدر آن را دانست زیرا به‌عنوان یک هویت تاریخی و الگویی برای برپایی آئین عزاداری می‌تواند شکل‌دهنده آینده انسان‌ها در همه زمینه‌ها باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: باید میراث و دستاورد عظیم دفاع مقدس و زحمات عزیزانی که انقلاب را به پیروزی رساندند و تا امروز هم حتی در خارج از مرزها در راستای امنیت جمهوری اسلامی جان خود را فدا می‌کنند بتوانیم میراث داران خوبی باشیم.

وی با محکوم کردن حادثه تروریستی در اهواز، اظهار داشت: انتقامی که سپاه پاسداران با شلیک موشک از تروریست‌ها گرفت موجب خوشحالی ملت ایران شد که جای سپاس و تشکر دارد. این اقدام نشان داد تروریست‌ها در هرجای دنیا که باشند و هر کشوری هم که بخواهد امنیت پایدار ایران را مورد هدف قرار دهد از آن‌ها انتقام سختی گرفته می‌شود.

زینی وند در ادامه با اشاره به اوضاع کشور گفت: باید صبور بود و در قضاوت‌ها دقیق‌تر بود. کشور ما به لحاظ سابقه تاریخی و هویتی در دنیا بی‌نظیر است. درست است که سختی داریم و سیستم اداری ما با مشکلات جدی مواجه است، نظام اداری ما حتماً باید اصلاح شود و روزنه‌های فساد و رانت در آن بسته شود، باید با امضاهای طلایی خداحافظی شود، سیستم بانکی، بیمه‌ای و گمرکی ما باید اصلاح شود اما نباید از هویت اصلی خود فاصله بگیریم.

وی افزود: مدیریت چالاک، توانمند، پرانرژی و باانگیزه کوتاه‌ترین مسیر برای اداره امور استان در همه حوزه‌هاست. مدیر بی‌انگیزه و بی‌برنامه به درد شرایط امروز کشور ما به‌ویژه در حوزه اقتصادی نمی‌خورد. مدیران باید خودشان پای‌کار باشند. در هر حوزه‌ای که مدیر باانگیزه و خوب وجود دارد آن حوزه موفق است.

معاون امور اقتصادی استاندار یزد تصریح کرد: در موضوع مدیریت و انتصابات حتماً باید دقت کنیم. با نشستن داخل اتاق و پشت میز، مشکلات مردم حل نمی‌شود. من مطمئن هستم که ۸۰ درصد از گره‌های کاری که مردم‌دارند گره مدیریتی است. کار معطل‌مانده در استان یزد معنا ندارد. امروز به مدیران محکم و معتقد به آرمان‌های جمهوری اسلامی نیاز داریم.

وی گفت: مدیری که دائماً بگوید پول و امکانات نیست باید تعویض شود. مدیر، با برنامه کار می‌کند نه با پول. باید به جوانان میدان بدهیم. مدیر بخشنامه‌ای و ترسو به درد نمی‌خورد. مدیری به درد می‌خورد که با حفظ مصالح و چارچوب‌های قانونی راهکار پیدا کند.

زینی وند در پایان اظهار داشت: شهرستان اردکان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بخشی از تولید کشور در اینجا انجام می‌شود. سرمایه‌های اقتصادی و انسانی بزرگی دارد. بخشی از تاریخ و مدیریت کشور در این شهرستان رقم خورده است و باید با نگاه به ظرفیت توسعه آن به این شهرستان نگاه کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار