معاون استاندار یزد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با بیان این‌که گره‌های کاری مردم اغلب مدیریتی است، گفت: کوتاه‌ترین مسیر برای اداره امور استان به ویژه در حوزه اقتصادی وجود مدیریت چالاک، توانمند و باانگیزه است.
کد خبر: ۶۶۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 06 October 2018

«علی زینی‌وند» با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به محل استقرار تروریست‌های تکفیری در شرق فرات،‌اظهار کرد: این حمله موشکی که با اقتدار کامل انجام شد، نشان داد هر کشوری که بخواهد امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار کند انتقام سختی از آنها گرفته می‌شود و این اقدام دل مقام معظم رهبری، مسئولان نظام و مردم ایران را شاد کرد .

وی افزود: ‌کشور ایران به لحاظ سابقه تاریخی و هویت ملی که دارد در دنیا کشوری با قدمت و ریشه دار به شمار می رود و وارث دو تمدن بزرگ ایران و اسلام است که امروز با پایه‌های مستحکم در حوزه‌های امنیت و اقتصاد و سایر حوزه‌ها هرگز با تندبادهایی از این قبیل متزلزل نخواهد شد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در ادامه با اشاره به سخنرانی رئیس جمهوری در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سوم مهرماه امسال، گفت: بعد از جنگ جهانی دوم تا امروز اولین بار است که آمریکا و دولتمردان آن در بین جامعه بین الملل تا بدین اندازه تحقیر و منزوی شدند .

زینی‌وند با اشاره به شرایط کشور و وجود برخی کمبودها و فشارها‌ی ‌اقتصادی به دلیل نوسانات قیمت ارز و افزایش قیمت‌ها، ‌تصریح کرد: ‌دولت با تمام وجود بر این‌که مردم در این شرایط با چه مشکلات و سختی‌هایی مواجه هستند، واقف بوده و خوشبختانه با تدابیر لازم که در چند روز اخیر انجام گرفته است شاهد تعادل بازار و قیمت‌ها تا حد مناسبی خواهیم بود.

این مقام مسئول با بیان این‌که برنامه‌ریزی درست و منسجمی برای تعادل بخشی به بازار انجام شده است، ادامه داد: یقین داریم در کوتاه ترین زمان ممکن از این شرایط، سرافراز بیرون می‌آییم .

معاون استاندار یزد ۷۰ ‌تا ٨٠ درصد گره‌های کاری که مردم با آن دست به گریبان هستند را گره مدیریتی دانست و بیان کرد:‌ مدیریت چالاک، توانمند، پرانرژی و با انگیزه کوتاه‌‌ترین مسیر برای اداره امور استان در همه حوزه‌‌ها و به ویژه حوزه اقتصادی است.

وی ادامه داد: مدیر بی‌انگیزه و بی ‌برنامه به درد شرایط امروز کشور نمی‌خورد، مدیران باید خودشان به اصطلاح پای ‌کار باشند و در هر حوزه‌‌ای که مدیر با انگیزه و خوب وجود دارد آن حوزه موفق است .

زینی وند در پایان گفت: در موضوع مدیریت و انتصابات حتما باید دقت کنیم، با نشستن داخل اتاق و پشت میز، مشکلات مردم استان حل نمی‌شود و کار معطل‌ مانده در استان یزد معنا ندارد، امروز به مدیران محکم و معتقد به همه آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، ‌فرمایشات مقام معظم رهبری و اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید نیاز داریم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار