سفیر انگلیس در ایران :
سفیر انگلیس در ایران با بیان این‌که بی‌شک گسترش روابط شرکت‌های صنعتی یزد با شرکت‌های انگلیسی می‌تواند زمینه‌ساز رشد ارتباطات در آینده باشد، گفت: تقویت روابط تجاری ایران با اروپا به طراحی یک سیستم بانکی جدید نیاز دارد.
کد خبر: ۶۶۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 10 October 2018

«راب مک‌ایر» در جریان دیدار با فعالان اقتصادی استان یزد به عزم انگلیس برای توسعه روابط این کشور با تجار ایرانی به ویژه یزدی اشاره کرد و گفت:‌ تقویت روابط تجاری ایران با اروپا به طراحی یک سیستم بانکی جدید نیاز دارد.

وی ایجاد یک اتاق بازرگانی مشترک با ایران را از دیگر ضرورت‌های اجرایی برای توسعه روابط تجاری ایران دانست و اظهار کرد: انگلیس تمام تلاش خود را برای توسعه تجارت و فعالیت‌های اقتصادی با ایران را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

سفیر انگلیس در ایران افزود: باوجود سایه سیاسی بر روابط میان دو کشور ، دوست داریم، روابط تجاری میان ایران و انگلیس توسعه یابد و هم‌اکنون نیز انگیزه بالایی در طرف‌های انگلیسی در این خصوص وجود دارد.

مک‌ایر تصریح کرد: بی‌شک گسترش روابط شرکت‌های صنعتی یزد با شرکت‌های انگلیسی می‌تواند زمینه‌ساز رشد ارتباطات در آینده باشد .

«جان‌گرین» کنسول سفارت انگلیس در ایران ادامه داد:‌ برای حل مشکلات بانکی میان دو کشور ایران و انگلیس می‌توانیم ضمن همکاری با موسسات مالی کوچک، از واحد پولی کشورهای دیگر استفاده کنیم.

وی در پایان با اشاره به سطح بالای ارتباطات تجار یزد با بازرگانان انگلیسی در حوزه‌های اقتصادی و صادرات، خاطرنشان کرد: حل مشکلات به‌ویژه پیدا کردن راهکارهای مالی و بانکی مهمترین دلیل حضور ما در استان یزد است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار