معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: در استان یزد هم‌افزایی بسیار خوبی بین دستگاه‌های مختلف در حوزه سلامت روان وجود دارد.
کد خبر: ۶۶۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 10 October 2018

محمدعلی طالبی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان این مطلب که در حوزه سلامت روان نیازمند عزم ملی هستیم اظهار داشت: متاسفانه علی‌رغم هم‌افزایی خوبی که بین دستگاه‌های استان وجود دارد شاهد عزم ملی در این حوزه نیستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به بروز تغییرات بنیادی در جامعه عنوان کرد: باید این تغییرات را بپذیریم و بر اساس وضعیت موجود برنامه‌ریزی کنیم که متاسفانه در سیستم اجرایی و قانون‌گذاری کشور چنین نگاهی مبتنی بر شناخت وضعیت موجود نیست.

طالبی ادامه داد: در استان یزد در بحث همکاری تعامل دستگاه‌ها در حوزه‌های فرهنگی و جوانان وضعیت بسیار خوبی داریم اما چیزی که به عنوان خلا احساس می‌شود یک هم‌افزایی مشابه وضعیت یزد در بعد کشوری است.

وی تاکید کرد: در شرایطی فعلی باید سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم را در کشور بازسازی کنیم و همین دو کلید واژه عامل برون رفت از مشکلات ما در کشور است به همین دلیل باید توجه به این دو موضوع را هم افزایش دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر اینکه همه باید در راستای رفع مشکلات جوانان تلاش کنند خاطرنشان کرد: زمانی که جوان در پیش روی خود با مشکلات فراوان روبرو باشد، قطعا در حوزه سلامت هم مشکلات و سختی‌هایی پیدا می‌کند، از این رو باید نسبت به این موضوع هم توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

طالبی تاکید کرد: تمام دستگاه‌های استان که در حوزه جوانان و نوجوانان مسئولیتی بر دوش دارند باید نسبت به رفع مشکلات آنها و ایجاد زمینه‌های لازم برای اشتغال، ازدواج، تحصیل و موارد مختلف مرتبط با آنها برنامه‌ریزی و تلاش داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه استان یزد در بسیاری از شاخص‌های اجتماعی در کشور جایگاه بسیار خوبی دارد خاطرنشان کرد: رویکرد این استان در بسیاری از شاخص‌ها می‌تواند الگویی برای سایر استان‌های کشور به حساب آید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار