فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان با غیرت دینی در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند گفت: وضعیت سخت کنونی نیازمند انسجام و همت اقشار مختلف در کشور را می‌طلبد.
کد خبر: ۶۶۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 10 October 2018

سردار محمد رضا میرحیدری در همایش پلیس، امنیت و اصناف که در هتل مشیر الممالک یزد برگزار شد با تبریک هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه بازاریان و اصناف یکی از اقشار تاثیرگذار از شروع انقلاب اسلامی تاکنون بودند اظهار داشت: از پشتیبانی‌های این عزیزان از نیروهای انقلابی که در مبارزه با رژیم شاه مظلومانه اهداف امام بزرگوار را دنبال می‌کردند و نقش آفرینی این عزیزان در شروع و پیروزی انقلاب اسلامی نیز بسیار موثر و تاثیرگذار بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: پشتیبانی از دفاع مقدس با راه‌اندازی کاروان‌های پی‌درپی برای حفظ جبهه‌های اسلام و دفاع از کیان اسلامی و دوران سازندگی نقش برجسته بازاریان و اصناف نقشی بی بدیل بوده است.

وی با بیان اینکه امروزه هم شاهد هستیم که در مرحله سختی که تمامیت نظام استکبار جهانی در مقابل اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی صف آرایی کرده است این قشر با توجه به رکود بازار، رکود اقتصادی و مشکلاتی که برای تهیه و توزیع اجناس دارند مجاهدانه در خدمت مردم هستند تصریح کرد: دشمن با عملیات روانی خود به دنبال تزلزل در ارکان اقتصادی و تنش در بازار را هستند و سعی کردند که این قشر را در مقابل اسلام و انقلاب قرار دهند ولی غیرت دینی و مجاهدت این قشر اجازه این کار را به عوامل استکبار نداد.

میرحیدری خاطرنشان کرد: بازاریان و اصناف به عنوان امین مردم و حبیب خدا جایگاه خود را در کشور دارند و وجود خود را نه تنها برای منفعت طلبی بلکه از موجودی خود برای بقای اسلام و نظام اسلامی هزینه و در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان اسلام به کار می‌گیرند.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با تأکید بر اینکه موظف هستیم برای حفظ نظام اسلامی تمام تلاش خود را به کار بگیریم و رسالت خود را انجام دهیم گفت: همه اقشار جامعه باید به نحوی عمل و در مقابل توطئه‌های شوم استکبار جهانی ایستادگی کنند تا از این زمان حساس به خوبی عبور کنیم.

وی ادامه داد: انسجام بیشتر و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی دشمنان را از دیگر وظایف همه اقشار جامعه دانست تا بتوانند دشمن را مانند سال‌های گذشته با شکست روبه‌رو سازند.

میرحیدری تصریح کرد: باید نگاه و مسیرمان همین باشد که راه گذشتگان را دنبال کنیم و بازار یزد و صنوف محترم، متدین و متعهد یزد اجازه ندهیم که شخصی قداست و پاکی این جمعیت ارزشمند را خدشه دار کند و در قالب خدمت کسب و کار، به مردم و ارزش‌های اسلامی و فرهنگ غنی دینی خیانت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد افزود: ما باید مشتاقانه و داوطلبانه در هر جایی خلاء وجود داشته و دشمن موفق به رسوخ در آن روزنه شده با شتاب بیشتر و با حس خدمت رسانی به همه اقشار و بخصوص قشر اصناف مسئله را پیگیری، دنبال و مرتفع سازیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار