نائب رئیس اتاق اصناف استان یزد با بیان اینکه نیازمند کشیک مداوم در بازارهای یزد در جهت امنیت بیشتر هستیم، گفت: یکی از مشکلات اتاق اصناف یزد کمبود نیروی اداره اماکن عمومی است.
کد خبر: ۶۶۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 10 October 2018

 علیرضا حسنی در همایش پلیس، امنیت و اصناف که در هتل مشیر الممالک یزد برگزار شد، ضمن تقدیر و تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: تلاش‌های نیروی انتظامی استان یزد در این سال‌ها به بهترین شکل ممکن صورت گرفته و توانسته امنیت را به شکل کامل در بازارهای سطح استان به‌وجود آورند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

نائب رئیس اتاق اصناف استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در استان داریم کمبود نیروی اداره اماکن عمومی است که امیدواریم با همراهی دوستان برطرف شود.

وی با اشاره به خواسته‌های اتاق اصناف یزد از نیروی انتظامی استان تصریح کرد: کشیک مداوم در بازار در جهت ایجاد امنیت هر چه بیشتر و افزودن نیرو به اداره اماکن عمومی از جمله مشکلاتی است که اتاق اصناف استان با آن روبه‌رو است که ان‌شاءالله در روزهای آینده مرتفع می‌شود.

حسنی در ادامه با اشاره به نزدیکی ایام اربعین حسینی عنوان کرد: اتاق اصناف امسال نیز به مانند سال‌های گذشته پایگاهی در بین الحرمین برپا خواهد کرد و خواستار این هستیم که همکارانمان در استان مانند سال‌های قبل نام حسینیه ایران در کل کشور مطرح سازند.

نائب رئیس اتاق اصناف استان یزد در پایان با اشاره به اینکه بازاریان و اصناف همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند تصریح کرد: هر چند این قشر در این مدت با مشکلات متعددی روبه‌رو شده اما با تمام توان خود در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی تلاش خواهند کرد و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار