معاون استاندار يزد تأکید کرد:
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد بر جايگاه موثر تشكيل كانون‌هاي سلامت در محلات تاكيد كرد و گفت: ظرفيت بخش‌هاي مختلف استان در حوزه سلامت شناسايي و فعال شود .
کد خبر: ۶۶۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 10 October 2018

«محمدعلی طالبی» در كارگروه سلامت،ايمني و امنيت غذايي استان ضمن قدرداني از فعاليت‌هاي صورت گرفته در حوزه سلامت اظهار كرد: سلامت را نمي‌توان به يک يا دو دستگاه متولي محدود كرد و با توجه به مولفه‌هاي متعدد تاثير گذار بر اين موضوع مي‌توان طيف گسترده‌اي از نهادهاي اجرایی را در اين موضوع تاثير گذار دانست .

وی‌ افزود: بديهي است كه دانشگاه علوم پزشكي در اين مسير محوريت و نقش گسترده تري دارد و بسياري از برنامه‌ها و سياست‌ها بايد در مجامع تصميم‌گيري از جمله كارگروه سلامت، ايمني و امنيت غذايي بررسي و هماهنگ شود .

معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: خوشبختانه توجه خوبي در بين دستگاه‌ها نسبت به تامين سلامت جامعه وجود دارد و انتظار مي‌رود جهاد كشاورزي اهتمام جدي نسبت به تامين محصولات غذايي سالم داشته باشد كه در اين مسير بايد موانعي از قبيل هزينه‌هاي استاندارد برطرف شود .

طالبی تصریح کرد: اميد است شاهد همكاري همه دستگاه‌ها براي اجراي بسته خدماتي پايه كاركنان و نيز اجراي طرح تشكيل كانون سلامت در محلات باشيم كه در اين خصوص بايد از ظرفيت و مسئوليت‌هايي كه در شرح وظايف شهرداري و شوراهاي اسلامي وجود دارد نيز استفاده كرد .

وی در پايان بر همكاري لازم از سوي تمام دستگاه‌هاي اجرايي براي ارائه اطلاعات صحيح در خصوص جمع آوري شاخص‌هاي 69 گانه عدالت در سلامت تاكيد كرد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار