این مبلغ در راستای اجرای پروژه های عمران روستایی واگذاری زمین، پرداخت تسهیلات ساخت واحدهای مسکونی در جهت توسعه پایدار در روستاها پرداخت شده است .
کد خبر: ۶۶۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 13 October 2018

سرپرست اداره بنياد مسكن انقلاب اسلامي شهرستان ميبد گفت: تعداد 115 فقره تسهیلات ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی روستایی در میبد به ارزش 2 میلیارد و 875 میلیون تومان پرداخت شده است.

سيدحسين موسوي افزود : این مبلغ در راستای اجرای پروژه های عمران روستایی واگذاری زمین، پرداخت تسهیلات ساخت واحدهای مسکونی در جهت توسعه پایدار در روستاها ارائه شد..
می باشد به نحوی که روستاها مکان مناسب تری برای زندگی، فعالیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روستا است.
وی اشاره کرد : سال گذشته بیش از 150 قطع مسکونی به متقاضیان واگذار شده و 160 فقره سند مالکیت خانه های مسکونی روستایی اخذ شده است.
موسوی گفت : بهسازی معابر روستایی مزرعه کلانتر به صورت سنگ فرش به مساحت هزار متر مربع و با اعتبار 700 میلیون ریال، جداره سازی بافت تاریخی روستای حسن آباد به مساحت 600 مترمربع و با اعتبار 450 میلیون ریال، شروع احداث بخشی از پارک روستای درین به مبلغ 350 میلیون ریال و پیاده رو سازی در روستای سورک به مساحت 350 مترمربع بخشی از اقدامات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای شهرستان میبد در سال گذشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار