معاون استاندار یزد:
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به ضرورت بهره مندی از ظرفیت قانونی امور مالیاتی و توانمندی سمن ها در توسعه ورزش، گفت: شعبه ویژه جذب حامیان ورزشی در امور مالیاتی استان راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۶۶۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ 14 October 2018

«محمدعلی طالبی» در نشست شورای عالی ورزش استان، کسب موفقیت‌های متوالی ورزش یزد در عرصه های مختلف را مرهون تلاش ورزشکاران و خانواده‌های آنها دانست و ابراز امیدواری کرد شرایط برای بهبود نتایج بهتر فراهم گردد .

وی در این نشست که با حضور نماینده ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان و روسای هیئت های ورزشی برگزار شد، اظهار کرد: در استان یزد سازمان‌های مردم نهادی فعال هستند که می‌توان ضمن بهره مندی از ظرفیت آنها، مباحث مختلف ورزش را در بین جامعه هدفشان ترویج داد .

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که بسیاری از مصوبات امروز نیز در راستای ارتقا وضعیت ورزش جانبازان و معلولین استان به تصویب رسیده است بر لزوم اهتمام دستگاه ها در اجرای آن تاکید کرد .

طالبی با اشاره به لزوم ایجاد بخش مشاوره در اداره کل امور مالیاتی استان و ضرورت بهره مندی از ظرفیت قانونی در جهت حمایت مالی ورزشکاران افزود: رشد و پیشرفت روز افزون ورزش استان نیازمند جذب حامیان مالی است که می طلبد شعبه ای ویژه در امور مالیاتی استان به منظور تحقق این مهم ایجاد شود .

این مقام مسئول اهمیت بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی را یادآور شد و گفت: انتظار می رود نقش این بخش در جهت ارتقا کمی و کیفی وضعیت ورزش استان افزایش یابد .

وی بر ضرورت برگزاری مستمر نشست شورای عالی ورزش تاکید و بهره مندی از ظرفیت و جایگاه هیئت های ورزشی را در افزایش مشارکت همگانی خواستار شد .

در این نشست ضمن تجلیل از برترین های کارکنان دولت در مسابقات ورزش های همگانی، در خصوص سیاست ها و راهبردهای ترویج فرهنگ و توانمند سازی معلولان و همچنین تشریح وظایف دستگاه های مختلف در آستانه هفته تربیت بدنی گفتگو و تبادل نظر شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار