عضو شورای اسلامی شهر یزد:
عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: شورای اسلامی شهر یزد در انتخاب شهردار یزد به تصمیم قطعی نرسیده است.
کد خبر: ۶۶۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ 16 October 2018

محسن ابوترابی در خصوص انتخاب شهردار یزد، گفت: هنوز شورای اسلامی شهر یزد در انتخاب شهردار یزد به تصمیم قطعی نرسیده و متأسفانه این اقدام مسکوت مانده و جلسه خاصی در این راستا برگزار نشده است.

وی افزود: ازلحاظ قانونی سه ماه فرصت است تا شهردار منتخب شورای اسلامی شهر یزد به وزارت کشور جهت مراحل بعدی معرفی شود که امید است با اجماع خوب و کارساز، شهردار خوبی برای شهر یزد انتخاب شود تا به ارائه خدمات مطلوب برای مردم بپردازد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد، مهم‌ترین ویژگی شهردار آینده را مدیریت جامع در حوزه شهرسازی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: شهردار آینده یزد بایستی تجربه مدیریت شهری را دارا باشد؛ همچنین تعامل با مردم نیز بسیار حائز اهمیت است تا مشکلات مردم بیش از بیش کاهش یابد.

ابوترابی با تأکید بر اینکه شهردار بایستی در کنار تخصص از تعهد لازم نیز برخوردار باشد، خاطرنشان کرد: در حقیقت شهردار بایستی در راستای اعتمادسازی مردم اهتمام ویژه‌ای داشته باشد که در این راستا لازم است تا مردم‌دار، پرکار و پرتلاش باشد و با عزمی راسخ شهر را به سمتی هدایت کند که مطلوب مردم باشد.

این مقام مسئول با اشاره به‌ضرورت استفاده شهردار آینده شهر یزد از ظرفیت صاحب‌نظران استان یزد، تأکید کرد: شهردار بایستی فردی جامع‌نگر باشد و بتواند شهر را به‌خوبی مدیریت کند؛ چراکه شهردار کلیددار شهر است و در این راستا از هیچ تلاشی نبایستی فروگذار باشد.

وی بیان داشت: درواقع شهردار یزد بایستی تلاش کند تا اعتماد مردم به دستگاه شهرداری بیش از بیش افزایش یابد؛ کمااینکه مردم شهر یزد مردمی با چشم و داری هستند و در صورت مشاهده اقدام مطلوب از سوی هر دستگاهی، آن مسئول را همراهی می‌کنند؛ چنانچه نظاره‌گر تفاوت دیدگاه مردم به شهرداری در دوره گذشته بودیم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد در پایان یادآور شد: سکان‌دار شهرداری بایستی تمام وجود و توان خود را با کارشناسی کامل و استفاده از ظرفیت کارشناسان و مردم به کار گیرد و شهری را ایجاد کند که در هر جهت در شأن شهر جهانی و مردم این شهر باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار