مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد؛
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان یزد از پایان عملیات بهسازی محور هرات هرابرجان خبرداد و گفت: قطعه اول این جاده به طول ١٢کیلومتر با اعتبار ۴/۵میلیار تومان تا ٢٠روز آینده به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۶۶۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 16 October 2018

علی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان خاتم بهسازی محور هرات هرابرجان است که ظرف ٢٠ روز آینده تمام خواهد شد و عملیات بهسازی و زیرسازی ادامه مسیر درپایان مهر ماه با بازگشایی پاکت مناقصه انجام می‌شود.

علیخانی افزود: باتوجه به شرایط خاصی که شهرستان خاتم هم به لحاظ وسعت و هم ارتباط بین شهرستان‌ها و استان‌های همجوار وجود دارد از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و بر اساس وظیفه ذاتی خود مکلف هستیم که محور‌های مواصلاتی که ارتباط دهنده بین دو استان است نگاه ویژه ای داشته باشیم و در این زمینه از اعتبارات ملی کمک بگیریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان درمورد پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خاتم گفت: تمام پروژه‌های ما فعال است و تنها یک یا دوم ورد است که درحال برگزاری مناقصه آن هستیم وبه زودی با انتخاب پیمانکار بقیه مراحل نیز انجام می‌شود.

علیخانی یکی از مشکلات اساسی کندی پروژه ها را کمبود اعتبارات دانست و گفت: باتوجه به شرایط اقتصاد حاکم در کشور با پیگیری‌هایی که درسال‌های گذشته از جمله سال ٩٧ صورت گرفته تا ١۵ آبان قطعه اول محور هرات هرابرجان به طول ١٢کیلومتر بااعتبار ۴/۵میلیار تومان به پایان می‌رسد و عملیات بهسازی قطعه دوم این جاده از ١٠ آبان ماه سال‌جاری شروع خواهد شد.

وی گفت: انتظار داریم مسئولان شهرستان نیز پیگیری‌های لازم انجام دهند تا بتوانیم از اعتبارات استان نیز به نحو بهتری استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار