تدوین مینی سریال طنز «زندگی شگفت‌انگیز است» به کارگردانی مجتبی چراغعلی و تهیه‌کنندگی عبدالرضا فیروزان به پایان رسید و با مشخص شدن شبکه و زمان پخش، آماده رفتن روی آنتن است.
کد خبر: ۶۶۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ 16 October 2018

به گزارش تابناک یزد، از باشگاه خبرنگاران پویا، مجتبی چراغعلی کارگردان این مجموعه تلویزیونی درباره مراحل فنی گفت: تدوین «زندگی شگفت‌انگیز است» که هم‌زمان با تصویربرداری آن آغاز شده بود، توسط حسین غضنفری به پایان رسیده و در انتظار ساخت موسیقی و صداگذاری است.

چراغعلی در ارتباط با زمان پخش این مینی سریال طنز بیان کرد: به دلیل مضمون «زندگی شگفت‌انگیز است» تا پایان ماه صفر امکان پخش این مجموعه از سیما وجود ندارد. پس‌ازآن نیز بنا بر مناسبتی خاص این مجموعه هفت‌قسمتی پخش می‌شود. البته هنوز شبکه و زمان دقیق پخش مشخص نشده است.

«زندگی شگفت‌انگیز است» یک مجموعه  طنز اجتماعی حول محور خانواده است. معمولاً در سریال‌های طنز به موضوعات مختلف اجتماعی پرداخته می‌شود؛ اما این مجموعه به مشکلات خانواده از نگاه طنز می پردازد.  این مجموعه یک کمدی اجتماعی است  که در آن قصه زندگی زوج جوانی به نام‌های «روزبه» و «سیمین» روایت می شود. آنها قصد جدایی از هم را دارند، اما طولی نمی‌کشد که بروز اتفاق شگفت‌انگیزی آن دو را در مسیر تازه‌ای قرار می‌دهد... .

تصویربرداری این مجموعه که در سیما فیلم تولید می شود تابستان سال 97 در یک سرای محله در غرب تهران انجام شد. رضا داوود نژاد، سحر ولد بیگی، حمید لولایی، نگین معتضدی،مهران رجبی، خشایار راد، ساناز سماواتی، فرهاد بشارتی، آرش نوذری، افسانه ناصری، کیمیا گیلانی، فاطمه شکری، ماهان عبدی، ندا دیبا،پریسا رضایی، غلامرضا رضایی، مهدی طهرانی، مهدی دانایی مقدم و هنرمند خردسال مانی فیروزان در این سریال بازی دارند.

صحنه‌هایی از فیلم «زندگی شگفت‌انگیز است» در تصاویر زیر آمده است:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار