مسابقه عکس محرم با معرفي و تجليل از برگزيدگان در حضور امام جمعه و فرماندار مهريز به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۶۶۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 17 October 2018

«ابوالفضل ابویی» مسئول برگزاری اين مسابقه با اشاره به انتخاب 10 اثر برگزيده از بين 40 اثر ارسالي به اين مسابقه توسط داوران، گفت: این مسابقه با موضوع مراسم‌ها و آیین‌های عزاداری ماه محرم، نگاه خلاقانه به واقعه عاشورا و کودکان در عزاداری محرم برگزار شد.

وی با اشاره به تجليل از برگزيدگان با اهدا لوح تقدیر و تندیس مسابقات، اظهار كرد: در اين دوره از مسابقات به ترتيب «بهارک روشن بخش» از یزد، «فاطمه زارع» از مهریز و «ابوالفضل زارع نژاد» از اشکذر عناوين اول تا سوم را كسب كردند.

ابویی، ديگر نفرات برگزيده در اين مسابقه را «فاطمه دهقانی»، «فاطمه اسلامی»، «محدثه دهقانی فیروزآبادی» همگي از میبد، «زبیده کمالی» از اردکان، «حبیبیه زارعزاده»، «جمال زارعزاده» و «سید سینا حسینی» از مهریز معرفي كرد.

مسئول برگزاري مسابقه عكس محرم در پایان با بيان اين كه در اين رقابت شرکت‌کنندگاني از شهرستان‌های مهریز، یزد، میبد، اردکان و ابرکوه حضور داشتند، يادآور شد: این مسابقه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای شهر و اداره کتابخانه‌های عمومی مهربز، هیات روضهه الشهدا مهریز، دهیاری فخرآباد و موسیه آوای طبیعت مهر برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار