مديركل اقتصادي و بين‌الملل استانداري يزد:
مديركل دفتر امور اقتصادي و بين‌الملل استانداري يزد با تاكيد بر بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي قانوني و نگاه كارشناسي در تسهيل فعاليت واحدهاي توليدي گفت: تقويت تعامل بخش دولتي و خصوصي حل مشكلات اقتصادي را سرعت مي‌بخشد .
کد خبر: ۶۶۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 17 October 2018

«سیدحسین دشتی» در كارگروه تخصصي تسهيل و رفع موانع توليد استان که با موضوع بررسي مشكلات موسسات و شركت‌هاي مستقر در پارک علم و فناوري و نيروگاه‌هاي حرارتي توليد برق مقياس كوچک استان برگزار شد، اظهار کرد: به منظور تسهيل و تعامل بيشتر براي بهره‌گيري شركت‌هاي مستقر در پارک علم و فناوري كميته تخصصي امور مالیاتی برای در پارک علم و فناوري تشکیل می‌شود.

وی افزود:‌ حل مشكلات نيروگاه‌هاي حرارتي توليد برق مقياس كوچک استان نيز نيازمند پيگيري در سطح ملي و كشوري است.

مديركل دفتر امور اقتصادي‌ و بين‌‌الملل استانداري يزد گفت: با توجه به ظرفيت ايجاد شده در كشور براي تهاتر بدهي اشخاص حقيقي و حقوقي از دولت با معوقات بانكي اين مجموعه‌ها، اميد است سهم قابل توجه‌اي از مشكلات واحدها حل و فصل شود .

دشتي در بخش ديگر سخنان خود تصریح کرد: تقويت همكاري و تعامل بخش خصوصي و دولتي در بهبود مشكلات اقتصادي و رونق واحدهاي توليدي اثربخش و لازم است همواره مورد توجه قرار گيرد .

گفتني است؛ در اين جلسه نمايندگان موسسات و شركت‌هاي مستقر در پارک علم و فناوري و نيروگاه‌هاي حرارتي توليد برق مقياس كوچک استان به بيان دغدغه‌ها و مشكلات پيش روي خود پرداختند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار