آموزشگاه خیری «حاج محمد کاظم ترابی میرزایی» با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولین استانی در زمینی به مساحت 3500 متر مربع افتتاح شد .
کد خبر: ۶۶۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 18 October 2018

«عباسعلی دانافر» در آیین افتتاح آموزشگاه خیری«حاج محمدکاظم ترابی میرزایی» اظهار کرد: یکی از افتخارات آموزش و پرورش استان، حضور خیرین مدرسه ساز است که با سرمایه خودشان در راه تعلیم و تربیت دانش آموزان مشارکت می‌کنند .

وی با اشاره به نیاز آموزش و پرورش استان یزد به فضاهای آموزشی، افزود: 35 درصد از مدارس استان فرسوده هستند و با توجه به رشد موالید و مهاجرت در این زمینه نیاز به مشارکت و همراهی بیشتر خیرین داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد،‌ ادامه داد: ‌ آموزشگاه این آموزشگاه در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع و یک هزار متر مربع زیر بنا با هزینه‌ای بالغ بر 20میلیارد ریال ساخته شده است .

«عباس حیدری» سرپرست فرمانداری یزد در این مراسم، گفت: انفاق در را ه خدا توفیق می‌خواهد و مدرسه سازی میراث باقیات و صالحات و اثری جاویدان است .

وی با اشاره به نابسامانی های اقتصادی، تصریح کرد:‌ مردم ایران ثابت کردند که در سخت ترین شرایط با اتحاد و همبستگی ایران اسلامی را در حوزه های مختلف به سمت پیش برده‌اند.

سرپرست فرمانداری یزد در پایان مدرسه سازی نماد بارز احساس مسئولیت در قبال فرزندان انقلاب و آینده کشور دانست و بیان کرد: وجود خیرین مدرسه ساز فعال آموزش و پرورش استان یزد را در ردیف برترین‌های کشوری قرار داده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار