معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان یزد از راه‌اندازی نخستین مرکز حمایت از کسب و کارهای فرهنگی و اجتماعی در یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 18 October 2018

احمد طالبی در نشست خبری با اشاره به اینکه امسال هفت مجوز جدید سمن در استان یزد صادر شده اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به 50 سمن در استان یزد در حوزه جوانان فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ازدواج در شش ماهه اول امسال 100 کارگاه آموزشی در سطح استان یزد انجام شده و تمام این کارگاه‌ها با همکاری مراکز مشاوره و در بخش‌های پیش، حین و پس از ازدواج انجام شده است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه در این کارگاه‌ها بیش از یک هزار و 300 نفر شرکت داشتند گفت: با جمع‌بندی صورت گرفته، میزان رضایت‌مندی و تاثیرپذیری دوره‌های انجام شده، خوب بوده است.

طالبی از راه‌اندازی مرکز حمایت از کسب و کارهای فرهنگی و اجتماعی در مجتمع امام علی(ع) یزد خبر داد و گفت: این مرکز در یک ماهه راه‌اندازی 4 کارگاه آموزشی در حوزه کارآفرینی، 8 نشست در ارتباط با آشنایی با کارآفرینی، برگزاری رویداد سه روزه توانمندسازی بانوان با رویکرد کارآفرینی و انتشار کتابچه مشتمل بر ایده‌های کارآفرینی موفق در سطح دنیا را انجام داده است.

وی در ارتباط با برنامه‌های پیش‌روی این مرکز گفت: کارگاه‌ها و نشست‌های هفتگی و همچنین برگزاری دوره‌های استارت‌آپی از جمله برنامه‌هایی است که در این حوزه برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری نخستین کنگره ملی آسیب‌های اجتماعی جوانان استان یزد خبر داد و گفت: این کنگره در بهمن ماه امسال و با حضور مقامات، کارشناسان و متخصصان کشوری برگزار می‌شود.

طالبی تصریح کرد: قطعا در زمینه جوانان اقدامات بسیار بیشتری باید صورت گیرد اما سعی شده که از تمام امکانات و توان در راستای ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف مربوط به جوانان استفاده شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار