«الهام جلوداری» در مراسمی به عنوان سرپرست جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهریز معرفی شد.
کد خبر: ۶۶۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 20 October 2018

«سید مصطفی فاطمی» مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این مراسم که با حضور حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه و « محمد رستگاری» فرماندار مهریز برگزار شد، گفت: امیدواریم سرپرست جدید میراث فرهنگی شهرستان بتواند کار‌های نیمه تمام «علی اصغر صمدیانی» رییس سابق این اداره را به نحوه شایسته به انجام برساند و ابتکارات بیشتری را در جهت جذب گردشگر خارجی به انجام برساند.

این مسئول با اشاره به این که باغ پهلوان پور و قنات حسن آباد مشیر ثبت جهانی شده است، افزود: این شهرستان، شهر طبیعت گردی، باغ شهر، شهر تمدن‌ها و شهر کاروانسر‌های ایران است.

شهرستان تاریخی مهریز دارای آثار تاریخی و گردشگری متعددی از جمله باغ جهانی پهلوان‌پور، چشمه غربالبیز، کوه ریک، کاروانسرای زین‌الدین، قلعه سریزد، سرو کهنسال، زیارتگاه پیر نارکی زرتشتیان، روستای ثانی‌آباد، تل طزنج، قلعه مهرپادین، قلعه خورمیز و قلعه منگاباد است.

در حکم «الهام جلوداری» آمده است: «بدین وسیله به موجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهریز منصوب می‏نمایم ‎ . امید است در پرتوی عنایات حق تعالی از تمام توان خود جهت پیشبرد اهداف تعیین شده، بهره گرفته و پس از هماهنگی با مسئولان مربوطه در چهارچوب شرح وظایف ابلاغی و قوانین و مقررات نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید.»

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار