شهردار بافق گفت:همزمان با هفته تربیت بدنی پروژه مسیر پارک گام و پیست دوچرخه سواری در تفرجگاه آبشار این شهرستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 20 October 2018

سید علی نوروز زاده شهردار بافق از افتتاح دو پروژه ورزشی در این شهرستان خبرداد و افزود: مسیر پارک گام و پیست دوچرخه سواری از جمله پروژه‌های ورزشی است که به همین مناسبت در تفرجگاه آبشار بافق افتتاح می‌شود.

نوروز زاده مسیر پارک گام طرحی در راستای ایجاد خدمات ورزش عمومی برای مردم بیان کرد و گفت:مسیر پارک گام بافق به طول پنج کیلومتر برای تعطیلات پایان هفته خانواده‌ها و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نو جوانان ساخته و آماده بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: طرح ملی پارک گام یک رویداد ورزشی رایگان و خانواده محور است که در فضای باز و در دامان طبیعت بدون محدودیت سنی، جنسیتی و توانایی جسمانی، با سهولت مورد دسترسی عموم قرار دارد.

شهردار بافق با اشاره به افتتاح نخستین پیست دوچرخه سواری کوهستان استان یزد، همزمان با هفته تربیت بدنی در این شهرستان بیان داشت: این پروژه به مساحت ۶ هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته و تکمیل شده است.

نوروز زاده افزود:عملیات این پروژه شامل طراحی و زیرسازی، مراحل روسازی مسیر، تامین سنگ جدول و روشنایی، نصب علائم ایمنی، ایستگاه‌های دوچرخه و استراحت، آبخوری و فضای سبز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار