امام جمعه بافق؛
امام جمعه بافق گفت: پیاده روی اربعین موهبت بزرگ الهی است که مسلمانان با حضور در آن مانور عظیمی از وحدت و یکپارچگی امت اسلام را به جهانیان نشان می‌دهند.
کد خبر: ۶۶۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 20 October 2018

 حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق با گرامیداشت فرا رسیدن حماسه اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: پیاده روی عظیم اربعین موهبت بزرگ الهی است که مسلمانان با حضور در آن مانور عظیمی از وحدت و یکپارچگی امت اسلام را به جهانیان نشان می‌دهند و با این حرکت مشت محکمی به دهان دشمنان می‌زنند.

امام جمعه بافق با اشاره به حضور چهره‌های استکبار ستیز، ایثارگر، مومن و انقلابی در این راهپیمایی خاطرنشان کرد: این حرکت عظیم پیامی برای دشمنان به ویژه تکفیری‌ها دارد.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: حضور میلیون‌ها زائر از چهل کشوراسلامی با فرهنگ و قومیت‌های مختلف در این حرکت مردمی، اوج اتحاد و همبستگی مسلمانان را نشان می‌دهد.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با محکومیت حادثه ربوده شدن ۱۴ مرزبان ایرانی بر ضرورت تلاش مسئولان برای بازگرداندن مرزبانان ایرانی تاکید کردوگفت: مسئولان باید قاطعانه با این حرکت دشمن برخورد کنند.

وی در ادامه سخنان خود به دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری اشاره و ادامه داد: نخبگان باید در کنار کار اصلی خود از مسائل کشور غافل نشوند و برای رفع مسائل و مشکلات راهکار بدهند.

امام جمعه بافق تصریح کرد: نخبگان از غرق شدن در فضای تخصصی و بی توجهی به مسائل جامعه از جمله بی عدالتی، استقلال و آسیب‌های اجتماعی بپرهیزند.

گرامیداشت سالگرد شهادت فرزند حضرت امام (ره) آیت الله مصطفی خمینی (قدس) در سال ۵۶ و تشریح ابعاد رحلت وی و اقدامات مردمی که بعد از این واقعه در سراسر کشور رخ داد و به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و تجلیل از مدیران بومی سنگ آهن بافق و نقش آنان در پیشبرد و توسعه و آبادانی این شهرستان از دیگر موضوعاتی بود که حجت الاسلام سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار