معاون استاندار يزد:
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد با تاكيد بر بهره‌مند سازي مديريت شهري از نيروهاي جوان و توانمند گفت: با توجه به شرايط اقتصادي موجود، تكريم ارباب رجوع و جذب مشاركت بخش خصوصي مورد توجه شهرداران قرار گيرد .
کد خبر: ۶۷۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 23 October 2018

«محسن صادقیان» در نشست هم انديشي و ديدار صمیمی شهرداران سراسر استان با بیان این‌که در شرايط اقتصادي و مشكلاتي كه كشور و مردم با آن‌ها روبه‌رو هستند انتظار مي‌رود شهرداران و ساير مديران در بخش‌هاي مختلف نسبت به مراجعات مردمي با روي گشاده و اخلاقي مناسب عمل كنند و نهايت تلاش خود را براي حل دغدغه‌هاي مردم به كار گيرند .

وی افزود: لازم است واگذاري مسئوليت در بخش‌هاي مختلف مديريت شهري به نيروهاي جوان، توانمند و متخصص مورد توجه قرار گيرد و شهرداري‌ها به مجموعه‌هايي چابک تبديل شوند .

صادقيان خاطرنشان كرد: تمركز بر جذب سرمايه‌گذار و مشاركت بخش خصوصي در اجراي طرح‌ها و ارائه خدمات شهري از ضرورت‌هاي مهم پيش روي شهرداران است و بايد در اين مسير نيز برنامه‌ريزي هدفمند و موثري صورت گيرد .

معاون استاندار يزد در پايان ضمن تقدير از تلاش‌هاي صورت گرفته گفت: سازمان همياري شهرداري مي‌تواند به عنوان بازويي توانمند در مسير اجراي طرح‌های بزرگ عملكرد خوبي را ممكن سازد و در موضوعاتي از جمله تسهيل مسكن كاركنان و بازآفريني شهري نيز مشاركت كند .

«محمود شاكري‌شمسي» مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري بيان كرد: بانک اطلاعاتي از نيروهاي قابل و توانمند در عرصه‌هاي مديريتي توسط مجموعه شهرداري‌ها تهيه شود تا بتوان بر اين اساس جايگزيني و تغييرات دقيق‌تري را در بدنه مديريت شهرهاي استان شاهد بود .

گفتنی است؛ در اين نشست موضوعاتي از جمله تقويت اختيارات اداري و مالي شهرداران در مديريت فوري اتفاقات شهري،تقويت مشاركتهاي بين بخشي در دستگاه‌هاي خدمات‌رسان، رونق و توسعه فعاليت‌هاي سازمان همياري شهرداري، تقويت روشنايي معابر اطراف شهر و جذب سرمايه گذاري بخش خصوصي مورد تبادل نظر قرار گرفت .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار