امام‌جمعه یزد:
امام‌جمعه یزد با اشاره به توطئه‌های متعدد دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، گفت: وحدت کلمه ملت ایران، هر توطئه‌ای را در نطفه خفه خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 27 October 2018

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد، با اشاره به عظمت شرکت میلیون‌ها نفر در حماسه پیاده‌روی اربعین حسینی، اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) نمونه بارز همدلی امت اسلام در برابر استکبار جهانی است.

وی افزود: مردم و مسئولان باید در مسیر امام حسین (ع) حرکت کنند تا به سعادت دنیا و آخرت برسند. حماسه اربعین نماد قدرت جهان اسلام برای اتحاد و مقابله با نقشه‌های دشمنان است.

امام‌جمعه یزد در ادامه تأکید کرد: مردم و مسئولان باید با بینش و بصیرت و روحیه انقلابی و مدیریت جهادی برای شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب تلاش کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی یزد در ادامه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: مسئولین باید با برنامه‌ریزی دقیق و خالصانه برای برون‌رفت از مسائل موجود، تلاش کنند؛ چراکه دشمن برای ناامید کردن مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

ناصری تصریح کرد: ملت ایران در ۴۰ سال گذشته با توکل بر خدا، تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. مردم ایران بارها و بارها فشارهای تحریم‌های آمریکا را تحمل کرده و اجازه نداده است تا دشمن به اهداف پلید خود دست یابد.

خطیب جمعه یزد اظهار داشت: ملت ایران قطعاً با ایستادگی بر تمام مشکلات روانی و اقتصادی غلبه خواهد کرد. بدون شک وحدت کلمه و اتحاد مردم ایران هر توطئه‌ای را در نطفه خفه خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار