مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد با بیان اینکه ۳۵ هزار نفر از یزد به اربعین حسینی اعزام شدند گفت: موکب‌های یزدی روزانه ۲۵ هزار نفر وعده غذا بین زائران اربعین توزیع کردند.
کد خبر: ۶۷۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 03 November 2018

محمدصادق طهماسبی در دیدار مدیران پدافند غیرعامل استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: در سال گذشته با توجه به برنامه‌هایی که به شورای پدافند غیرعامل استان یزد ابلاغ شده بود، برنامه‌های متعددی در راستای تقویت و پایداری سیستم‌های خدمات‌رسانی در استان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه کارگروه‌های مختلف پدافند غیرعامل در استان یزد ایجاد شد گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه کمبود آب استان یزد وجود داشت این کارگروه در پایداری استان و تامین آب شرب یزد نقش بسیار خوبی داشتند.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان یزد در ارتباط با برخی اقدامات صورت گرفته در حوزه تقویت پدافند غیرعامل استان یزد تصریح کرد: در رابطه با مسائل فرهنگی همکاری بسیار خوبی با ائمه جمعه در شهرستان‌ها صورت گرفته همچنین آموزش و پرورش و مجموعه فرهنگی استان هم همگام با سیاست‌های ابلاغی پدافند غیرعامل کمیته‌های خود را تشکیل دادند و اقدام به انجام فعالیت‌های ابلاغی شدند.

طهماسبی ادامه داد: امسال توسط مدیریت ارشد استان در حوزه اربعین حسینی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت و دبیرخانه ستاد اربعین در این راستا تشکیل شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد افزود: در این ستاد امسال بالغ بر 35 هزار نفر از مردم یزد در قالب 11 کارگروه به عتبات عالیات ساماندهی شدند و اقدامات لازم برای صدور روادید آنها با سرعت و بدون مشکل انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین خوشبختانه مردم یزد در طول این ایام بیش از 30 موکب در نقاط مختلف مرز، نجف، کاظمین، سامرا و کربلای معلی برگزار کردند و اقدامات بسیار خوبی برای خدمت به زائران انجام دادند.

طهماسبی با بیان اینکه در هر روز بیش از 25 هزار نفر در اربعین توسط موکب‌های یزدی تغذیه می‌شدند عنوان کرد: همچنین در حوزه بهداشت و سلامت و ارائه خدمات بهداشتی درمانی هم تیم‌های بسیار خوب و مجربی از استان یزد در پیاده‌روی اربعین حضور داشتند.

دبیر ستاد اربعین استان یزد عنوان کرد: همچنین در راستای سوخت‌رسانی به کاروان‌های زیارتی، تامین مسیرهای امن جاده‌ای و در نهایت اقدامات تامینی و امنیتی در راستای صدور بدون مشکل زائران انجام شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار