نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه اربعین حسینی حرکتی بزرگ در راستای پدافند غیرعامل است گفت: نسبت به معرفی جهانی اربعین کوتاهی شده است.
کد خبر: ۶۷۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 03 November 2018

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با اعضای شورای پدافند غیرعامل استان یزد با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: مسئله اربعین و شکل‌گیری این اجتماع بزرگ یک پدافند غیرعامل است.

وی تاکید کرد: پیاده‌روی اربعین در ارتباط با خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان و متوجه کردن آنها نسبت به اقتدار و وحدت مسلمانان نقش بسیار مهمی دارد و البته تمام این موارد مشروط به این است که ما از این حرکت بزرگ و فرصت بسیار مهم درست استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: اولین اقدامی که در این زمینه باید انجام گیرد این است که ما دنیا را نسبت به حرکت بزرگ اربعین حسینی آگاه کنیم و بعد از آن خودمان هم به گونه‌ای عمل کنیم که وجهه نامناسبی از این حرکت به جهانیان متقبل نشویم.

ناصری یزدی تاکید کرد: بهره‌گیری از این حرکت بزرگ جهانی و معرفی ظرفیت‌های آن به جهانیان موضوعی است که متاسفانه ما از آن غافل هستیم و به درستی از آن بهره‌گیری نداریم.

امام جمعه یزد ادامه داد: متاسفانه امروز ما در ارتباط با نسل جدید کم کاری می‌کنیم و آرمان‌های حرکت و قیام والای امام حسین(ع) را به درستی به آنها معرفی نمی‌کنیم و در زمینه واکسینه کردن جوانان در برابر توطئه‌های دشمنان آنگونه که باید و شاید فعالیت نداریم.

وی گفت: در ارتباط با حرکت امام حسین(ع) باید دو کار را انجام دهیم که یکی از این موارد معرفی حق و مقابله با باطل است که رویکرد اصلی امام سجاد(ع) در برابر توطئه‌های یزید و عبیدالله زیاد بود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه دشمنان امام اسلام در زمان امام حسین(ع) نقشه‌های متفاوتی در ارتباط با نابود کردن اسلام ناب محمدی داشتند عنوان کرد: تمام این توطئه‌ها به وسیله روشنگری‌های دشمنان به خوبی نقش برآب شد.

ناصری یزدی تصریح کرد: موضوع دیگر این است که ما باید از این حرکت و ظرفیت بسیار مهمی که در اختیار داریم به درستی استفاده کنیم و زمینه‌ای را فراهم نماییم که بتوانیم تمام جهان را با ارزش‌های این حرکت و قیام امام حسین(ع) آشنا کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار