امام جمعه اشکذر؛
امام جمعه اشکذر گفت: استکبار ستیزی از اصول اساسی نظام اسلامی است و در همین راستا آمریکا راشیطان بزرگ می‌داند.
کد خبر: ۶۷۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 03 November 2018

حجت الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر با اشاره به برگزاری تجمع برزگ و باشکوه اربعین حسینی در کربلای معلی گفت: امسال هم همچون سال‌های گذشته شیعیان زیادی از کشور‌های مختلف از جمله ایران اسلامی در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کردند تا بار دیگر وحدت و همبستگی خود را به دشمنان اسلام نشان دهند.

حجت الاسلام طالبیان به رحلت حضرت محمد (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در دهه سوم ماه صفر اشاره و به تبیین سیره عملی زندگانی آن بزرگوران پرداخت و از عموم مردم درخواست کرد تا سیره ائمه را در زندگی خود به کار گیرند و آن بزرگواران را الگویی برای خود قرار دهند.

امام جمعه اشکذر به روز وقف اشاره و اظهار داشت: وقف از سنت‌های حسنه و از باقی الصالحات است که مورد تاکید زیادی قرار گرفته و همه از مردم تا متولیان وقف باید تلاش کنند تا این سنت حسنه را در جامعه احیا و نسبت به حفظ آن اهتمام ورزند.

وی به راهپیمایی روز ۱۳ آبان اشاره و خاطر نشان کرد: سه اتفاق مهم آن زمان اول تبعید حضرت امام خمینی، شهادت جمعی از دانش آموزان به دست دژخیمان رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی توسط جمعی از دانشجویان بود که نکته مشترک این سه واقعه مهم مبارزه همه با استکبار بود.

حجت الاسلام طالبیان گفت: استکبار ستیزی از اصول اساسی نظام اسلامی است و در همین راستا آمریکا راشیطان بزرگ و کسانی که در راستای منافع آن‌ها حرکت می‌کنند را دشمن این نظام می‌داند و اگر ملتی دشمنی ورزد با ظلم و ستم قطعا همان طور که در قرآن کریم اشاره شده پیروز خواهد شد.

امام جمعه اشکذر ابراز امیدواری کرد: اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، اساتید و... با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد و جواب یاوه گویی دشمنان نظام اسلامی ایران را با حضور خود در خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار