شهردار بافق با اشاره به آغاز طرح مكانيزاسيون آبياري فضاي سبز اين شهر، از افزايش سرانه فضاي سبز اين شهر همزمان با كاهش مصرف آب در اين بخش خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 03 November 2018

«سید علی نوروززاده»در اين رابطه تصريح كرد: طرح مکانیزاسیون آبیاری فضای سبز شهر بافق به طول شبکه بیش از 17 کیلومتر شروع شد .

وي با بیان این که در این طرح 22 هزار متر لوله با قطر هاي 90 تا 160 میلی‌متر ویژه آبیاری تحت فشار مورد استفاده قرار می‌گيرد، خاطرنشان کرد: با اجرای این شبکه در بلوار‌های آیت‌الله میر غنی‌زاده، وحشی بافقی و کشاورز، به طور همزمان ضمن کاهش مصرف قابل توجه آب، بالغ بر 50 هزار مترمربع به فضای سبز شهری بافق افزوده مي‌شود.

اين مسئول این اقدام را گامی موثر در توسعه فضای سبز شهری دانست و افزود: در اجرای این طرح عملاً قریب به یک مترمربع، سرانه فضای سبز شهر بافق افزایش می‌یابد .

به گفته نوروززاده، بافق اولین و تنها شهر استان یزد است که به طور کامل شبکه آب فضای سبز جداگانه دارد و از منابع آب شرب، در فضای سبز شهری استفاده نمی کند .

شهردار بافق در پايان نيز اعتبار برآورد شده طرح مکانیزاسیون آبیاری فضای سبز شهری را 11 میلیارد ریال اعلام و خاطر‌نشان کرد: این رقم از محل اعتبارات عمران شهرداری اختصاص یافته است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار