جمعی از اهالی هنر و رسانه بافق با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۶۷۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ 03 November 2018

جمعی از اهالی هنر و رسانه بافق با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق دیدار و گفتگو کردند و به دغدغه‌های خود در زمینه‌های مختلف پرداختند و خواستار رفع و پیگیری آن‌ها شدند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نیز در این نشست به نقش موثر رسانه‌ها در جامعه امروزی اشاره کرد و گفت:رسانه در پیشگیری از مفاسد اقتصادی می‌تواند نقش موثری را ایفا کند.

علی اکبر رحیمی با بیان اینکه از نقد استقبال و تخریب را تحمل می‌کنیم، افزود:بعضی مواقع نقد‌ها سازنده نیستند و با چاشنی تخریب همراه هستند که باید رسانه‌ها چیزی را که به آن یقین دارند، انتشار دهند و با انتشار اخبار غلط فضای التهابی ایجاد می‌شود.

وی سنگ آهن را یک بنگاه اقتصادی و موثر بر فعالیت‌های شهرستان بیان کرد و اظهار داشت:در بافق تمام راه‌ها نباید به سنگ آهن ختم شود و باید رویکرد به گونه‌ای باشد که مطالبه گری برای دریافت بودجه‌های استانی و ملی بیشتر شود.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بر لزوم پرورش نیروی انسانی متخصص تاکید کرد و گفت:نیروی انسانی سبب توسعه و عمران یک منطقه می‌شود و این نیرو را اصحاب فرهنگ، قلم و رسانه می‌سازند.

رحیمی همچنین به دغدغه‌های خود در مجموعه سنگ آهن اشاره و تصریح کرد:تامین خوراک یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت است که باید هرچه سریع‌تر این دغدغه رفع شود.

وی تکمیل چرخه فولاد و کمک به توسعه شهرستان را دیگر دغدغه‌های خود برشمرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار