رئیس هیئت دومیدانی ابرکوه خبر داد
رئیس هیئت دومیدانی ابرکوه از برگزاری مسابقات دومیدانی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸ 03 November 2018

رئیس جدید هیئت دومیدانی شهرستان ابرکوه  اظهار کرد: با توجه به اینکه مددجویان تحت پوشش بهزیستی نسبت به سایر افراد در حوزه مسابقات ورزشی و در محرومیت قرار دارند، هیئت دومیدانی برای اولین بار مسابقات دو برای آنان در دو بخش بانوان و آقایان را برگزار کرد.

محمدرضا فلاح زاده همچنین به برگزاری مسابقات دو 200 متر سرعت و 800 متر نیمه استقامت در دو رده سنی بزرگ‌سالان و جوانان اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اینکه دومیدانی مادر ورزش‌ها محسوب می‌شود در سال‌های اخیر فعالیت‌های شاخصی در این رشته صورت نگرفته است.

فلاح زاده اذعان کرد: در راستای رونق بخشی به این ورزش فوق‌العاده مهم و جذب اقشار مختلف به سمت آن، مسئولین مرتبط باید با تلاشی بی‌وقفه مسائل و مشکلات این حوزه را بررسی و برطرف نمایند.

وی تشکیل کمیته استعدادیابی و برگزاری مسابقات و دوره‌های آموزشی مختلف برای ورزشکاران را ازجمله اولویت‌های این رشته ورزشی عنوان کرد و افزود: مردم ابرکوه از دیرباز به ورزش علاقه‌مند بوده و قطعاً رشته دومیدانی نیز با توجه به تعدد ماده‌ها، می‌تواند افراد زیادی را به خود جذب کند.

رئیس هیئت دومیدانی شهرستان ایجاد کمیته استعدادیابی، جذب ورزشکاران مستعد، تقویت و آماده‌سازی آنان برای مسابقات استانی و کشوری را ازجمله اهداف هیئت نامبرده عنوان کرد.

فلاح زاده اضافه کرد: در حال حاضر مسئله‌ای که بیش از همه خودنمایی می‌کند کمبود امکانات و بودجه لازم و تأمین مالی هیئت است که امیدواریم به‌سرعت و با همکاری مسئولین برطرف شود. ضمن اینکه از تمامی علاقه‌مندان به این رشته و همچنین دوستداران پیشرفت ورزش شهرستان دعوت می‌شود تا در مسیر تعالی دومیدانی، هیئت مذکور را یاری دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار