رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: سخنران ویژه مراسم ۱۳ آبان در شهر یزد سید محمد بطحایی وزیر آموزش ‌و پرورش است.
کد خبر: ۶۷۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 04 November 2018

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی با اشاره به اینکه یکی از روزهایی که برای ملت ما و همه جهانیان تاریخ‌ساز شده روز مبارزه با استکبارستیزی است، اظهار داشت: طبیعت انسان‌ها مبارزه با ظلم و ظالم است و این ظلم در هرکجای این جهان اتفاق بیفتد انسان‌ها را آزرده‌خاطر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اضافه کرد: هرکجا در دنیا خونی ریخته و ظلمی صورت می‌گیرد آمریکائی‌ها در آن نقش دارند و در جنگ تحمیلی هم غربی‌ها صدام را علیه ملت ایران تقویت کردند و خون جوانان ما را بر روی زمین ریختند.

وی با اشاره به راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: راهپیمایی امسال از این نظر از اهمیت بالایی برخوردار است که استکبار جهانی می‌خواهد در این روز تحریم‌ها را علیه ملت ایران بازگرداند و این اقدام نشان از خوی استکباری آمریکا دارد.

فخرالدینی بابیان اینکه آمریکا امروز در مقابل ملت ایران ایستاده گفت: راهپیمایی امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل یا حضور آحاد ملت ایران در 60 نقطه از استان یزد برگزارشده و بار دیگر مردمان دارالعباده همراه با دیگر هموطنان با «شعار هیهات من الذله» به استکبار «نه» خواهند گفت و دشمنان قسم‌خورده ملت را مأیوس و سرخورده می‌کنند.

وی در ارتباط با هماهنگی‌های صورت گرفته برای سخنرانی این مراسم افزود: سخنران ویژه این مراسم در شهر یزد سید محمد بطحایی وزیر آموزش ‌و پرورش است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد ادامه داد: راهپیمایی فردا در شهر یزد از چهار مسیر میدان شهید بهشتی به‌ طرف چهار راه شهدا، چهار راه بعثت به ‌طرف چهار راه شهدا، چهارراه سلمان به ‌طرف چهار اره شهدا و مسجد روضه محمدیه به‌ طرف چهار راه شهدا برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار