نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تاکید بر ضرورت حفظ و تقویت روحیه استکبارستیزی در بین جوانان گفت: دشمن از این روحیه بشدت می‌ترسد.
کد خبر: ۶۷۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 04 November 2018

 آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی با اشاره به اینکه پس از تبعید حضرت امام تعدادی از دانش‌آموزان به سمت دانشگاه آمدند و از امام حمایت کردند اظهار داشت: در این روز عوامل شاه به سمت آنها تیراندازی کردند و تعداد قابل توجهی از آنها را شهید و زخمی کردند.

وی تصریح کرد: در آن زمان پاسخ حرکت دانش‌آموزان ایرانی را به این صورت دادند و جنایت رژیم طاغوت در جهان به ثبت رسید و به عنوان روز استکبارستیزی در تقویم ایران شناخته می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به تبعید حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) در ارتباط با حرکت کاپیتولاسیون به صورت بسیار محکم اعتراض کردند و برخی زوایای مخفی این خیانت شاه را به همگان نشان دادند.

ناصری یزدی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) در سخنرانی خود به گونه‌ای روشنگری کردند که تمام برنامه‌های رژیم طاغوت به هم ریخت تصریح کرد: به دلیل این حرکت روشنگرانه رژیم طاغوت حضرت امام(ره) را ابتدا به ترکیه و سپس به نجف تبعید کردند.

امام جمعه یزد ادامه داد: تبعید حضرت امام(ره) به نجف برکات بسیار زیادی داشت که همین برکات منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران و شکل‌گیری یک حرکت اسلامی تحت عنوان انقلاب اسلامی در جهان شد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی هم یکی دیگر از اتفاقاتی بود که در این روز به وقوع پیوست تصریح کرد: لازم است که روحیه استکبارستیزی در بین جوانان به صورت کامل وجود داشته باشد و جوانان ایران همیشه نسبت به آمریکا این روحیه را داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: امروز استکبار از این حرکت ترس بسیار زیادی دارد و به همین دلیل هم سعی می‌کند که مردم را از این حرکت دور کند چرا که فهمیده‌اند تا روحیه استکبارستیزی در بین مردم ایران وجود داشته باشند نمی‌توانند به اهدافشان دست پیدا کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار