امام جمعه بخش مرکزی یزد مطرح کرد؛
امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام ملی، راهبرد اساسی ملت در برهه کنون است گفت: فروپاشی قدرت مستکبران به برکت استکبارستیزی ملت ایران است.
کد خبر: ۶۷۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 04 November 2018

حجت السلام سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در جمع راهپیمایان یزدی در حسینیه امیر چخماق یزد اقتدار منطقه‌ای و گسترش حوزه نفوذ قدرت نرم ایران را از دیگر دستاورد‌های ۴۰ ساله ایران اسلامی برشمرد و گفت: ایران توانسته به جهت موفقیت در برابر جبهه تکفیری قدرت تثبیت کننده معرفی کند .

حجت السلام مدرسی افزود: امروز قدرتهای مستکبر با چالش های بین امللی مواجه اند و فروپاشی قدرت مستکبران به برکت استکبارستیزی ملت ایران است.

وی گفت: با همه دشمنی های استکبار با ملت های مسلمان ما توانستیم به اقتدار علمی دست یابیم و به همین خاطر اقتدار علمی است که امروز دشمن مقهور قدرت ملت ایران شده است.

پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت و پیشرفت کشور
امام جمعه بخش مرکزی یزد افزود: امروز همه وظیفه داریم به همراه موتور محرک انقلاب اسلامی که همان ولایت فقیه است حرکت کنیم.

وی از مسئولان خواست تا باتکیه به ظرفیت های درونی و تقویت نیروی اقتصادی ،قدرت معیشت مردم و ارزش پول ملی را افزایش دهند.

حجت السلام مدرسی افزود: همه دستگاه ها باید برای موضوع اتحاد و انسجام ملی اهمیت قائل شوند و آن را همواره مدنظر قرار دهند.

در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در ایران، راهپیمایی کردند اما شاه، به آنان حمله کردند و آنان را به خاک و خون کشیدند.

در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند.
بنابراین نمایندگان مجلس شورای اسلامی،۱۳ آبان را به‌روز ملی مبارزه با استکبار نام‌گذاری کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار