رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: چهارمین اجلاس استانی ستاد اقامه نماز، اول آذرماه سال جاری به میزبانی شهرستان مهریز برگزار می شود.
کد خبر: ۶۷۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 05 November 2018

 به گزارش تابناک یزد، علی حبیبیان رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد در جلسه برنامه ریزی اجلاس اقامه نماز شهرستان مهریز گفت: چهارمین اجلاس اقامه نماز استان یزد با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و نیز ائمه جمعه شهرستان‌ها، اول آذر سالجاری به میزبانی شهرستان مهریز برگزار خواهد شد.

حبیبیان افزود: محور اصلی چهارمین اجلاس اقامه نماز استان یزد، شیوه‌های دعوت به نماز و نیز ارائه راهکارهایی برای ترویج اقامه نماز است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد ادامه داد: در این اجلاس همچنین از فعالان حوزه اقامه نماز و نیز افرادی است که در زمینه ترویج اقامه نماز به نوعی ابتکار و نوآوری انجام داده اند؛ تجلیل خواهد شد.

 

حجت السلام محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز همچنین در جلسه برنامه ریزی اجلاس اقامه نماز گفت: هدف اصلی ستاد اقامه نماز ترویج اقامه نماز و زنده نگه داشتن شعار آن در جامعه است.

حجت السلام محی الدینی با بیان اینکه اجلاس اقامه نماز باید از هرگونه تشریفات به دور باشد افزود: دشمنان از هر فرصتی برای دور کردن جوانان ما از ارزش ها و اعتقادات دینی استفاده می کنند و در این شرایط وظیفه اصلی ما مسئولان این است که با تمام توان علیه این اقدامات بپاخیزیم.

وی اظهار داشت: باید اقامه نماز را از امام حسین (ع) الگو بگیریم چراکه ایشان حتی در روز تاسوعا و عاشورا نیز اهتمام ویژه نسبت به اقامه نماز اول وقت و نیز خواندن نماز به صورت جماعت داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار