یزد- ایرنا- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد گفت: پیک نیاز مصرف استان در تابستان امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته 9 درصد رشد دارد.
کد خبر: ۶۷۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ 05 November 2018

 محمدحسن صباغزادگان با بیان اینکه استان صنعتی یزد با بیشترین درصد از مصرف انرژی الکتریکی توسط صنایع بزرگ، از استان‌های پیشرو در تامین برق صنایع در کشور محسوب می‌شود گفت: مدیریت بار صنایع یزد در 11تیرماه 97- روز پیک بار استان - بیش از 300 مگاوات بوده است.
وی با بیان اینکه عبور موفقیت‌آمیز از بحران پیک بار 97 با همدلی مردم و صنایع میسر شد افزود: در چند سال اخیر با برنامه‌ریزی دقیق و درایت مدیران صنعت برق استان و صاحبان صنایع بزرگ، کمترین میزان خاموشی‌ها را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد با تشکر از مردم سختکوش و صنایع بزرگ استان در همکاری برای عبور موفقیت آمیز از بحران پیک بار استان ، تصریح کرد: مدیریت مصرف در استان، بیشتر از جانب صنایع است.
صباغزادگان با بیان اینکه همکاری صنایع در اجرای طرح‌های ذخیره عملیاتی و تعطیلات و تعمیرات، خیلی خوب بود ادامه داد: افزایش سطح آگاهی مردم از مصرف بهینه این انرژی ، افزایش مشارکت‌ و مسئولیت اجتماعی آنان از عوامل عبور موفقیت آمیز از بحران کمبود انرژی در تابستان جاری بوده است.
وی تأکید کرد: بهترین عاملی که می‌تواند از اتلاف سرمایه‌ها و منابع در تولید و انتقال انرژی و هزینه‌های گزاف نگهداری و تعمیرات خطوط و تجهیزات جلوگیری کرد، مصرف بهینه و صحیح از انرژی الکتریکی است.
یزد با هرمزگان، کرمان، خراسان، اصفهان و فارس از طریق شبکه‌های 400 و 230 کیلوولت ارتباط الکتریکی دارد.
٧٢ درصد انرژی الکتریکی استان در بخش صنعت ، 12 درصد در بخش خانگی، 9درصد در بخش کشاورزی ، سه درصد عمومی و بقیه در سایر موارد مصرف می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار