رییس مرکز مطالعات آموزشی پدافند غیرعامل کشور:
رییس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیرعامل کشور گفت:‌ مرکز ملی مهارت ‌آموزی ‌CBRNE یزد در کشور بی نظیر است.
کد خبر: ۶۷۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 06 November 2018

«هوشنگ ‌حاتمی» رییس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیرعامل کشور به همراه«محمدصادق طهماسبی» مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، از مرکز ملی مهارت آموزی ‌CBRNE یزد به عنوان نخستین مرکز مهارت آموزی پدافند غیرعامل کشور بازدید کرد .

وی در این بازدید مرکز ‌مهارت آموزی و آموزشی زنده یاد جوکا را مرکزی بی‌نظیر در کشور دانست و اظهار کرد: این مرکز خیری باید به پایلوت آموزشی و مهارت آموزی در کشور تبدیل شود .

حاتمی‌ در ادامه ضمن اشاره به پیشرفت‌های علمی و توسعه یافتگی جهان افزود: در مسیر این پیشرفت‌ها توسعه هسته‌ای، زیستی، شیمیایی و بیولوژیکی اجتناب ناپذیر است.

این مقام مسئول گفت: کم توجهی به ایمنی در حوزه‌ پدافند غیرعامل را بستر خطرهای جدی برای مرد‌م و زندگی آنها است.

رییس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیرعامل کشور در ادامه سفر خود به استان یزد تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید صدوقی(‌ره) و دانشگاه یزد امضا کرد.

گفتنی است؛ در این تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بر همکاری دانشگاه‌های مذکور به عنوان یک بازوی علمی برای اداره کل پدافند غیر عامل استان و اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های موضوعی پدافند غیر عامل تاکید شده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار