رییس واحد فنی عمرانی شهرداری یزد با اشاره به اقدامات در دستور کار این واحد در سطح شهر، گفت: اجرای گسترده طرح کف‌سازی و پیاده روسازی خیابان‌های فاقد پیاده رو در دستور کار ویژه معاون عمرانی شهرداری یزد قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۷۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 06 November 2018

«امید دهقانی‌زاده» با بیان این‌که ایجاد زمینه پیاده‌روی یکی از برنامه‌های در دستور کار شهرداری یزد است، اظهار کرد: از آنجا كه پياده‌روهاي شهر می‌تواند نقشی اساسی در ارتقای سلامت و تسهيل عبور و مرور شهروندان ایفا کند شهرداري منطقه دو تاكيد فراواني بر افزايش سطح نوسازي معابر عمومي شهر یزد دارد .

وی افزود:‌ پیاده و پیاده روها به عنوان دو عنصر پویایی و پایایی در فضای شهر، جزء لاینفک زندگی شهری به شمار می‌آیند و به عنوان یک فعالیت مفرح ولذت بخش، سهم قالب توجهی از اوقات شهروندان را در بر می‌گیرد .

رییس واحد فنی عمرانی شهردار منطقه دو از اهتمام ویژه شهرداری نسبت به اجرای عملیات گسترده کف سازی و پیاده رو سازی در خیابان‌های فاقد پیاده راه مناسب یا دارای فرش فرسوده خبر داد و گفت: طرح‌های کف‌سازی و پیاده روسازی خیابان کاشانی به اتمام رسیده و بلافاصله کف سازی دیگر معابر یزد در دستور کار قرار گرفته است .

«سیدابوالفضل کشفی» مدیر شهرداری منطقه دو یزد در پایان خاطرنشان کرد: معابر مشمول این طرح شامل خیابان‌های سلمان جنوبی و خیابان امام حدفاصل خیابان شهیدان ادهمی تا میدان امام رضا است که مسیر خیابان امام به زودی آغاز پیاده روسازی خیابان سلمان جنوبی در دست اقدام است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار