زائران اربعین حسینی که پس از اعلام رسمی بانک ملی وجه خود را برای دریافت دینار واریز کردند، نه تنها در عراق موفق به دریافت دینار نشدند بلکه بعد از سفر در ایران هم برای پس گرفتن پول خود سردرگم هستند.
کد خبر: ۶۷۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 06 November 2018

زائران اربعین حسینی که عازم پیاده روی اربعین حسینی شده بودند با اعلام این ستاد مبنی بر واریز وجه و دریافت ارز دولتی اقدامات اولیه را انجام داده و به ازای هر نفر 960 هزار تومان واریز کردند و در حالی بود که پس از مراجعه به شعب اعلام شده در کربلا، نتوانستند ارز خود را دریافت کنند و به کشور بازگشتند .

با اعلام ستاد اربعین حسینی و بانک ملی زائران می‌توانستند وجوه واریزی خود را از روز دوشنبه 13 آبان با حضور در بانک‌های ملی دریافت کنند، اما با مراجعه زائران همچنان این سردرگمی در بین آنها وجود دارد و بانک‌ها نیز هیچ واریزی به آنها نداشتند .

کارمندان شعب مختلف بانک‌ ملی در استان یزد نیز با اعلام ناراحتی از این بی‌برنامگی‌ها بیان کردند، هنوز در روزهای 13 و 14 آبان هیچ گونه استرداد وجه ارزی انجام نشده است.

یکی از زائران اربعین حسینی که وجه خود را در عراق پرداخت کرده بود و به دلیل شلوغی و بی برنامگی موفق به دریافت دینار نشد به خبرنگار ایسنای یزد گفت: هرگونه سفر خارجی به غیر از عتبات با برنامه‌ریزی و منظم انجام و ارز نیز به صورت منظم به افراد پرداخت می‌شود ولی این سفر اربعین بدون برنامه ریزی و با اطلاعات اشتباه از سوی بانک ملی صورت گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سردرگمی مردم در عراق و الان نیز در کشور خودمان باعث نارضایتی‌های متعددی شده است و از مسئولان درخواست می‌کنیم که مردم را این چنین ناراضی نکنند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار