دبیر شورای پدافند غیرعامل ابرکوه:
دبیر شورای هماهنگی پدافند غیرعامل ابرکوه در حاشیه برپایی رزمایش پدافند غیرعامل در این شهرستان گفت: افزایش سطح آگاهی عمومی مهم‌ترین اصل در مقابله با بحران است.
کد خبر: ۶۷۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 06 November 2018

«مسلم غلامزاده مهرآبادی» در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل که در آموزشگاه پسرانه شهرستان ابرکوه اظهار کرد: رزمایش پدافند غیرعامل با موضوع حملات و بمباران هوایی و با هدف افزایش سطح آگاهی دانش آموزان و ايجاد آمادگي و تمرين حفاظت از جان در مواجه با حوادث غیرمترقبه، پیشگیری از ایجاد آسیب‌های شدید در مواقع بحرانی و همچنین سنجش میزان آمادگی نیروهای امدادی شهرستان انجام شده است.

وی افزود: پدافند غیرعامل را مجموعه اقداماتی دانست که موجب افزایش باز دارندگی از طريق پيش بيني و پيشگيري، کاهش آسیب‌پذیری در مقابله با بحران و تسهیل مدیریت حوادث و تهدیدات احتمالی می‌شود .

دبیر شورای هماهنگی پدافند غیرعامل فرمانداری ابرکوه گفت:‌ در جریان برگزاری رزمایش‌های امداد و نجات در مدارس ضمن این‌که دانش‌آموزان آموخته‌های تئوری خود در حوزه مقابله با بحران را به صورت عملی تمرین می‌کنند، تجارب دستگاه‌های مختلف نیز با یکدیگر مبادله شده و آمادگی خود را محک می‌زنند .

غلامزاده ‌مهرآبادی تصریح کرد: افزایش سطح آگاهی عمومی و ارتقای دانش مدیریت بحران، مهم‌ترین اصل در مقابله با بحران‌ها، حوادث و بلایای طبیعی و انسان ساز است.

وی در خاتمه یادآور شد: در کلیه رزمایش‌ها و مانورهایی که تاکنون در ابرکوه برگزار شده آتش‌نشانی و اورژانس بهترین عملکرد را داشته و حداکثر در مدت‌زمان 5 تا 6 دقیقه نیروهای خود را به محل مورد نظر اعزام کرده‌اند .

گفتنی است؛ در خاتمه رزمایش پدافند غیرعامل در آموزشگاه فجر، زنگ پدافند غیرعامل توسط محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه، نواخته شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار