نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: منکر شایستگی معاونین سیاسی امنیتی نیستم اما معتقدم در شرایط فعلی کشور باید به دنبال نفراتی جوان و دارای توانایی‌های مدیریتی درعرصه اقتصادی بود.
کد خبر: ۶۷۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 14 November 2018

 سید ابوالفضل موسوی بیوکی در ارتباط با انتخاب استاندار جدید یزد اظهار داشت: وزارت کشور قول داده قبل از اعلام نهایی گزینه استانداری با نمایندگان استان هماهنگی انجام دهد و تا این لحظه هنوز گزینه‌ای را معرفی نکرده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به سیاست وزارت کشور مبنی بر انتصاب معاونین سیاسی امنیتی استانداری‌های سراسر کشور به عنوان استاندار گفت: البته از نظر کارشناسی ما با چنین سیاستی مخالفیم چرا که امروز مشکلات کشور جنبه اقتصادی داشته و باید افرادی به عنوان استاندار انتخاب شوند که در زمینه رفع بیکاری و اشتغال، معیشت مردم‌، تولید، مبارزه با تحریم و مباحث اقتصادی توانایی داشته باشند.

وی افزود: انتصاب معاونین سیاسی امنیتی در پست استانداری استان‌ها در شرایط فعلی یک استراتژیک اشتباه از سوی وزارت کشور است که امیدورایم دولت چنین استراتژیک اشتباهی را انجام ندهد چرا که جنگ امروز ما اقتصادی نه امنیتی است.

موسوی با اشاره به اشتباه استراتژیک دولت دوازدهم در انتصاب 15 استاندار بازنشسته گفت: دولت در ابتدای کار به جای جوان‌گرایی از استانداران بازنشسته استفاده کرد که سیاست اشتباهی بود الان نیز بنده منکر شایستگی معاونین سیاسی امنیتی نیستم اما معتقدم در شرایط فعلی کشور باید به دنبال نفراتی جوان و دارای توانایی‌های مدیریتی درعرصه اقتصادی بود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس در ارتباط با گزینه‌های استاندرای یزد اظهار داشت: به صورت رسمی گزینه‌ای به ما معرفی نشده ولی شجاعی و ناجی از گزینه‌های مطرح شده هستند البته همچنان مجمع نمایندگان استان معتقداست استاندار یزد باید بومی باشد هر چند اگر سیاست وزارت کشور انتصاب استانداران غیر بومی باشد از نظر ما بهترین گزینه غیربومی «‌زینی وند» بوده و اجماع نمایندگان نیز بر روی وی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار