کارشناس اداره کل هواشناسی یزد:
کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان، گفت: یزدی‌ها از امشب منتظر بارش‌ باران باشند.
کد خبر: ۶۷۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ 14 November 2018

سید عباس میرحسینی با اشاره به وضعیت جوی استان یزد، گفت: موج ناپایدار جدیدی در حال نزدیک شدن به استان یزد است و از هم‌اکنون شاهد ابرهای مربوط به این سامانه جوی در آسمان استان هستیم.

وی افزود: خوشبختانه سامانه مذکور از رطوبت خوبی برخوردار است و انتظار داریم از اویل امشب شاهد آغاز بارش باران در استان باشیم که تا شنبه هفته آتی نیز به‌طور متناوب ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد تأکید کرد: اوج بارش‌های ناشی از این سامانه جوی را فردا در استان خواهیم داشت و ان‌شاءالله شاهد بارش‌های خوبی در سطح استان بخصوص در ارتفاعات خواهیم بود.

میرحسینی تصریح کرد: این موج جدید بارشی از سمت جنوب غربی به استان وارد می‌شود و از اوایل امشب شهرستان‌های ابرکوه و خاتم و سپس ارتفاعات شیرکوه و دیگر نقاط استان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها از اوایل صبح فردا در نقاط مرکزی استان نظیر شهر یزد شاهد بارش‌های خوبی خواهیم بود. بر اساس نقشه‌های هواشناسی بیشترین فعالیت این موج بارشی در ارتفاعات شیرکوه و پس‌ازآن ارتفاعات میبد و اردکان خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد در ادامه گفت: از صبح تا ظهر جمعه در استان توقف بارش‌ها را خواهیم داشت؛ اما مجدداً از ظهر جمعه قسمت دوم این موج بارشی استان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد که براثر آن انتظار بارش در شهرستان‌های بافق و بهاباد وجود دارد.

میرحسینی در پایان تأکید کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها روزهای ابتدایی هفته جاری کاهش نسبی دمای هوای استان را خواهیم داشت؛ اما این کاهش دما خیلی ملموس نبوده و در حد ۲ تا ۳ درجه خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار