یزد- ایرنا- معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد گفت: برای توسعه اورژانس این بیمارستان 20 میلیارد ریال تامین شده است.
کد خبر: ۶۸۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵ 15 November 2018

دکتر قاسم جان بابایی چهارشنبه شب افزود : بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد با اینکه وضعیت خوبی دارد ، اما مشکل اساسی آن کوچک بودن فضای اورژانس بیمارستان است که به خوبی نمی تواند جوابگوی بیماران زیادی باشد.
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه ، فیزیک بیمارستان نیز مناسب نیست ، گفت : توسعه اورژانس بیمارستان که مهمترین پروژه آن است با تامین اعتباری که ممکن است تا 30 میلیارد ریال نیز افزایش یابد، شروع شده و به زودی شاهد توسعه آن خواهیم بود.
وی همچنین کمبود متخصص رادیولوژی که بیماران از آن شاکی هستند را یادآور شد و اضافه کرد: با توزیع نیروی متخصص رادیولوژی ، این مشکل رفع خواهد شد.
جان بابایی توسعه تخت های بیمارستانهای شهرهای جنوب کشور نظیر هرمزگان و سیستان بلوچستان را راه حل جلوگیری از مراجعه زیاد بیماران غیر بومی به استان یزد دانست که موجب ازدحام جمعیت در بیمارستانها و درمانگاه ها می شود و اظهار داشت: شهروندان استان یزد خود ساعتها باید در صف نوبت پزشکان متخصص باشند.
بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد در سال 1368 مراحل ساخت آن با همت یرین ) در زمینی به مساحت 110 هزار مترمربع و زیربنای حدود 12 هزار مترمربع شروع و با همکاری دانشگاه شهید صدوقی یزد (در رابطه با تجهیزات زیربنائی) تکمیل و در 22 بهمن ماه 1380 افتتاح شد.
مرکز شهرستان 100هزار نفری میبد در 50کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار