استاندار یزد:
ستاندار یزد با بیان اینکه باید در اداره امور و تصمیم گیری ها صادق باشیم گفت: با مشارکت و تعامل با یکدیگر، مسائل را دنبال کنیم.
کد خبر: ۶۸۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 15 November 2018

محمود زمانی قمی روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش یزد به طرح آسیب شناسی در حوزه خانواده اشاره کرد و افزود: این طرح برای بازگو کردن و واکاوی برای خانواده و اولیای دانش آموزان یک ضرورت است.
وی اظهار داشت: در اجرای این طرح باید هر امکاناتی که خانواده ها لازم داشته باشند فراهم شود تا طرح به همه دستگاهها برای همکاری با آنها ابلاغ شود.
استاندار یزد به همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در یزد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هویت ما ایرانی ها، هویت متمدن و با غنی است، هویت نه آن تندروی است برای معرفی دین و نه فاصله گرفتن از دین می باشد.
مدیر کل اموزش و پرورش استان یزد هم گفت: صدرنشینی ربع قرن دانش آموزان استان در آزمون سراسری نشان از هوش ، استعداد و سخت کوششی آنها است.
عباسعلی دانافر اظهار داشت: همچنین در این صدرنشینی حمایت ، پیگیری خانواده ،خیرین مدسه ساز و همدلی مسوولان نمی توان نادیده گرفت.
وی به درخشش دانش آموز یزدی محمد صدرا حیدری و کسب مدال نقره در مسابقات جهانی المپیاد نجوم و اختر فیزیک در شهر پکن چین اشاره کرد و گفت: این برای نخستین بار است که دانش آموزان استان در زمینه نجوم رتبه کسب کرده اند که جای قدردانی دارد.
دانافر از برگزاری همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در روزهای 30 آبان و یکم آذرماه با حضور مقامات وزارت آموزش و پرورش در یزد خبر داد و گفت: این همایش در قالب ، فیلم کوتاه، قصه‌گویی، عکس، آوا‌ها و نوا‌های بومی و محلی و دکلمه خوانی برگزار می‌شود.
وی هویت، رشد و تعالی همه‌جانبه دوران کودکی، عناصر هویت و فرایند هویت‌یابی در کودکان دوره پیش‌دبستانی در بستر فرهنگ اسلامی ایرانی، بررسی و آسیب‌شناسی وضعیت کودکان ، نحوه بازنمایی آنها در الگو هویت اسلامی ایرانی را از محور‌های این همایش عنوان کرد.
وی برشناسایی و جذب ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل تاکید کرد و گفت: بیشتر این دانش آموزان در گروه سنی 6 تا 11 و اکثریت اتباع بیگانه می باشند.
250 هزار دانش آموز در یکهزار و 900 باب مدرسه در استان یزد مشغول به تحصیل می باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار