نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جنایات آل سعود در منطقه، گفت: بن سلمان به صورت شفاف و برای تامین منافع آمریکا و اسرائیل اهداف تروریستی را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۶۸۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 15 November 2018

کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به گزارش نیویورک تایمز در مورد قصد سعودی‌ها برای ترور سردار قاسم سلیمانی، گفت:دولت تروریست پرور اسرائیل در رتبه نخست چنین برنامه‌ریزی‌هایی قرار دارد چرا که اسرائیل اشغالگر در منطقه خاورمیانه سرزمین‌های مسلمانان را در طول سالیان اشغال کرده و از طریق قدرت‌هایی، چون آمریکا و انگلیس سعی کرده به تجاوزات آشکار خود رسمیت بخشد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این قدرت‌ها بسیاری از کشور‌های منطقه را نیز به سازش با خود کشانده و عهدنامه‌هایی، چون کمپ دیوید با آن‌ها امضا کردند، برخی از کشور‌ها هم که نتوانستند به سازش با خود بکشانند وابسته خود کردند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه دولت‌های عربستان و امارات بازیچه دست آمریکا و اسرائیل شدند، افزود: این کشور‌ها در خفا با اسرائیل همراهی می‌کنند و این دولت‌ها جایگاهی برای دفاع از حقوق مردم ندارند چراکه هیچ گاه از جانب مردم سخن نمی‌گویند و وابسته اسرائیل و آمریکا هستند.

انتهای پیام/ ا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار