دبیر اجرایی اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی به مردم در ارتباط با خرید ایزوگام گفت: مردم یزد حتما هنگام خرید و نصب ایزوگام بیمه‌نامه و ضمانت‌نامه دریافت کنند.
کد خبر: ۶۸۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 15 November 2018

علی آزادی از افزایش دو برابری قیمت ایزوگام خبر داد و اظهار داشت: قیمت ایزوگام باکیفیت خوب چند ماه قبل در حدود 8 الی 11 هزار تومان بود که این قیمت هم‌اکنون به 18 الی 23 هزار تومان رسیده است.

دبیر اجرایی اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی یزد در ادامه نسبت به فعالیت افراد بدون پروانه کسب در اوایل فصل سرما هشدار داد و گفت: فصل سرما، زمان خوبی برای بازار ایزوگام محسوب می‌شود به همین علت در این زمان افرادی از شهرهای دیگر به یزد می‌آیند و محلی را برای مدت کوتاهی اجاره می‌کنند و بدون دریافت مجوز اقدام به فروش ایزوگام‌هایی باکیفیت پایین می‌کنند.

آزادی ادامه داد: این ایزوگام‌ها پس از گذشت مدتی کوتاه نشتی داده و از کف سطوح جدا می‌شوند زمانی هم که افراد به این ایزوگام کار مراجعه می‌کنند با مغازه تعطیل روبرو می‌شوند.

وی تصریح کرد: به این صورت با اینکه بعضاً خسارات سنگینی به صاحب‌کار وارد شده اما وی نمی‌تواند در این رابطه طرح شکایتی داشته باشد چرا که فرد نصاب به شهر خود بازگشته و آدرس و نشانی هم از خود به‌جای نگذاشته است.

وی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر فعالیت افراد بدون مجوز به حداقل رسیده اظهار داشت: با پیگیری‌ها و بازرسی‌هایی که انجام‌شده دیگر شاهد تبلیغات فروش و نصب ایزوگام در سطح شهر نیستیم و در نتیجه، فعالیت این افراد هم که عمدتاً به‌صورت غیرمجاز هستند به ‌مراتب کمتر شده اما تمام نشده است.

دبیر اجرایی اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی به مردم در ارتباط با خرید ایزوگام توصیه کرد: اولاً ایزوگام را از افراد دارای پروانه خریداری کنند و حتی برای اطمینان خاطر می‌توانند از اتحادیه استعلام تلفنی بگیرند و دوما از نصابان ایزوگام بیمه‌نامه و ضمانت‌نامه دریافت کنند که در حقیقت بیمه‌نامه برای جبران خسارت احتمالی و ضمانت‌نامه برای تضمین کیفیت ایزوگام است.

آزادی در ارتباط با مرغوبیت جنس ایزوگام هم گفت: ارزان بودن و نامرغوب بودن ایزوگام ممکن است به قیمت از بین رفتن سقف یک ساختمان تمام شود لذا هم استانی‌های عزیز نسبت به انتخاب ایزوگام باکیفیت حساس بوده و دقت لازم را داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار