مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از کاهش ۱۷.۷ درصدی تلفات جاده‌ای در محورهای استان یزد طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 15 November 2018

علی علیخانی اظهار داشت: بر اساس تحلیل‌های آماری انجام شده توسط دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، استان یزد در شش ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از کاهش ۱۷.۷ درصدی تلفات جاده‌ای برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه محورهای استان یزد به لحاظ عبور و مرور و ترافیک، از جاده‌های حائز اهمیت برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، افزود: با توجه به این اهمیت و بر اساس اقدامات انجام شده، استان یزد در حال حاضر رتبه دوم کشور در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای را به خود اختصاص داده است.

علیخانی خاطرنشان کرد: استان یزد در زمینه تلفات جاده ای در محورهای روستایی با مجموع آمارهای برون شهری و روستایی، ۱۳.۳ درصد کاهش تلفات جاده ای داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد عنوان کرد: بر اساس تحلیل‌های آماری مرکز آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، یزد هم‌اکنون رتبه پنجم کشور را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

وی، این پیشرفت‌ها را مرهون تلاش‌های همه کارکنان حوزه حمل و نقل و راهداری و پلیس راه استان یزد دانست و بیان کرد: تلاش‌های کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس شایسته تقدیر و تبریک است.

علیخانی اظهار امیدواری کرد: استان یزد نه تنها بتواند وضعیت موجود در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای را ارتقاء دهد بلکه برای حفظ این موقعیت نیز تلاش کند.

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که رتبه های موجود را ارتقا دهیم و به صدر جدول برسیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: در شش ماه گذشته اقدامات خوبی در محورهای استان یزد انجام شده و با توجه به بازدیدهایی که از محورهای مواصلاتی صورت گرفته، نواقص موجود رفع و کنترل با اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت در نقاط حادثه‌خیز انجام شده که به طور قطع در کسب این رتبه بی‌تاثیر نبوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار