امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با بیان این‌که دشمنان نظام سعی دارند با توطئه فرهنگی ارزش‌های اسلامی را در جامعه کمرنگ کنند گفت: مسئولان نظام مانع ترویج بی حجابی در جامعه شوند.
کد خبر: ۶۸۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸ 17 November 2018

آیت الله«محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان ضمن تسلیت بابت شهادت امام حسن(ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان(ع) اظهار کرد: ائمه اطهار به واسطه مسئولیت و مأموریتشان حجت خدا بر زمین و از نظر صفات شخصی مظهر اسمأ الله هستند.

وی با بیان این‌که جامعه همیشه به مروجان دینی و هدایت‌گران اجتماعی نیاز دارد، افزود: امامان و ائمه اطهار همیشه حضور دارند و برای هدایت جامعه اسلامی تلاش می‌کنند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود هفته بسیج را یکی از مناسبت‌های حائز اهمیت در هفته پیشرو دانست و گفت: تمام دستاوردهای کشور مدیون حضور بسیجیان و نهادینه شدن فرهنگ و روحیه بسیجی است که بدست امام خمینی(ره) در ایران اسلامی ایجاد شده است.

ناصری‌یزدی بسیج را نماد بارز مشارکت عمومی در پیشبرد اهداف نظام عنوان و تصریح کرد: دخالت دادن مردم در تمام امور نظام و کشور یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول مردمی بودن را بارزترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی از ابتدا تاکنون تمام قد از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و دین مبین اسلام دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه با اشاره به جنایات عربستان سعودی در یمن تصریح کرد: توکل به خدا، وحدت و یکپارچگی و صبوری رمز موفقیت جامعه اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

وی در پایان با بیان این‌که دشمنان دین و نظام اسلامی سعی دارند به نام شادی جامعه اسلامی را به سمت گناه بکشانند، رعایت حجاب در جامعه و ادارات را ضروری دانست و تأکید کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران باید مانع ترویج بی حجابی در جامعه شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار