معاون درمان وزیر بهداشت گفت: سه میلیارد تومان برای تجهیز اورژانس اردکان در نظر گرفته شده است تا مردم اردکان از اورژانس مجهز و استاندارد بهره مند شوند.
کد خبر: ۶۸۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵ 17 November 2018

 قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت در بازدید از اورژانس اردکان با اشاره به نقش مهم اورژانس در بیمارستان ها گفت: اورژانس بیمارستان اردکان فضای محدودی دارد که با کمک خیرین این مشکل حل خواهد شد.

قاسم جان بابایی گفت: یکی از دغدغه های ما تجهیز اورژانس بیمارستان اردکان است که خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و پنجاه درصد هم پیشرفت داشته است.

وی افزود : خوشبختانه مبلغ سه میلیارد تومان اعتبار برای ارتقا و تجهیز اورژانس در نظر گرفته شده است تا این طرح بزودی در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون درمان وزیر بهداشت همچنین به احداث فاز دوم بیمارستان ضیایی اردکان اشاره کرد و گفت :خوشبختانه این طرح با کمک خیرین استان در حال انجام است .

وی گفت : فاز دوم بیمارستان ضیایی اردکان که در مجاورت بیمارستان احداث می شود ظرفیت خدمات رسانی به بیماران را بالا خواهد برد و زمینه استفاده از بیماران شهر های مجاور را نیز فراهم می کند.

گفتنی است معاون وزیر بهداشت در سفر یکروزه خود به استان یزد به همراه جمعی از مسولان از بخش‌های مختلف بیمارستان ضیائی اردکان بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار