امام‌جمعه ابرکوه:
امام‌جمعه ابرکوه گفت: اقدام انقلابی دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی التیام‌بخش جراحات مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی است.
کد خبر: ۶۸۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ 17 November 2018

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ابرکوه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) به بیان برخی از وقایع زمان امامت و چگونگی شهادت این امام بزرگ پرداخت و در ادامه فرارسیدن سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) را تبریک گفت.

استفاده از ظرفیت‌های کشور موفقیت‌های بزرگ به همراه دارد

حسینی در ادامه به دیدار جمعی از ورزشکاران با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب یکی از بایدهای مرتبط با مصالح کشور را استفاده کردن از ظرفیت‌های جغرافیایی، فرهنگی، انسانی، منابع زیرزمینی، تجاری و رفت‌وآمدهای بین‌المللی دانسته و فرمودند بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها موفقیت‌های بزرگی به دنبال دارد.

امام‌جمعه ابرکوه ضمن اشاره به فرارسیدن هفته وحدت، اذعان کرد: وحدت یکی از ضرورت‌های اولیه جهان اسلام و این هفته فرصت مناسبی برای طرح مصالح و نیازها است. چراکه موفقیت دشمن در جنگ‌های نیابتی، به‌کارگیری نیروهای تکفیری و تخریب کشورهای اسلامی، معلول تفرقه و بزرگ‌نمایی اختلاف مبانی در مذاهب اسلامی است.

بن سلمان؛ مهره آمریکا و اسرائیل برای تفرقه در جهان اسلام

وی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل بهترین مهره اختلاف در جهان اسلام را بن سلمان دانسته، او را به هر قیمت حفظ می‌کنند و سعی دارند بر جنایت‌هایش سرپوش بگذار‌ند و تا در نهایت اجازه ندهند وحدت در جهان اسلام عملی شود.

خطیب جمعه ابرکوه ایران اسلامی را بُن مایه وحدت در جهان اسلام عنوان کرد و افزود: ایران با تشویق به تقویت جبهه مقاومت تاکنون برای مسلمانان جهان به‌ویژه فلسطینیان امیدآفرین بوده و موجب دلگرمی جبهه‌هایی همچون حماس در پاسخ کوبنده و قاطع ۵۰۰ موشک به قلب دشمن شده است.

حسینی ادامه داد: تلاش تکفیر پروران سعودی که آلت دست آمریکا و اسرائیل محسوب می‌شوند این است که از جنگ یمن برگ برنده در دست گرفته و به‌هیچ‌وجه نمی‌خواهند با باخت در این میدان بر سلسله شکست‌های اربابانشان در سوریه، لبنان و عراق بیفزایند.

شکست آمریکا در تحریم ایران زنگ سقوط آمریکا را به صدا در آورد

وی اضافه کرد: شکست آمریکا در حربه تحریم‌های جدید که با بی‌اعتنایی مردم ایران به فراخوان ایجاد اغتشاش در بازار روبرو شده است، این نگرانی را برای دشمنان گوشزد می‌کند که آمریکا در جهان منزوی شده و باید به‌زودی شاهد سقوط امپراتوری قدرت خود باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه به اقدام انقلابی دستگاه قضا در ماجرای اعدام مفاسد اقتصادی اشاره کرد و گفت: در شرایطی که دشمن درصدد ترویج جنگ روانی، برجسته کردن اعتراض‌ها و اعتصاب‌ها به منظور گسترش آن، متهم کردن کشور به فساد مالی و پولشویی و در نهایت القاء آینده‌ای تاریک است، این اقدام نویدی برای ملت بزرگ ایران بود.

حسینی خاطرنشان کرد: برخورد قاطع دستگاه قضا التیام‌بخش جراحات روحی ملت شد و انتظار عمومی از مسئولین سه قوه این است که جلو رشد بی‌رویه تورم و گرانی و قیمت‌های کاذب را گرفته و آن را به وضعیت سابق برگردانند تا مردم از رنج و فقر نجات یابند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار