سرپرست معاونت فرهنگی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور:
سرپرست معاونت فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد کشور در بازدید از تئاتر « آزادراه» کانون حضرت رقیه(س) یزد گفت: استقبال کم نظیر مردم از تئاتر هنری و مسجدی آزادراه نماد قدرت آموزشی کانون های مساجد و پیامی جدی برای مسئولان هنری کشوری است .
کد خبر: ۶۸۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 17 November 2018

«سعید سعادتی» در جریان سفر به استان با حضور در لوکیشن اجرای تئاتر عاشورایی « آزادراه» کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) یزد، اظهار کرد: استقبال کم نظیر مردم از تئاتر هنری و مسجدی پیامی برای مسئولان هنری کشوری است .

وی افزود: این تئاتر مسجدی به نوعی توانسته تئاتر حرفه ای را با تئاتر صحنه‌ای ترکیب کند به گونه ای که هر مخاطبی خود را در صحنه حس می کند و به صورت میدانی است .

سرپرست معاونت فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: این استتقبال پرشور مردمی و برگزاری چند سانس در یک شب می تواند پیامی برای مسئولان هنری کشور باشد که بیشتر توجه به تئاتر مسجدی و مذهبی داشته باشند .

سعادتی تصریح کرد: این تئاتر به گونه ای راه را به افرادی که گذشته را انکار می کنند نشان می دهد و به نوعی پیوند بین عاشورا و اکنون است .

این مسئول ادامه داد: استفاده از بازیگران مختلف در این تئاتر می تواند از ویژگی های دیگر باشد به نحوی که استفاده از خرسال و بانوان می‌تواند ارتباط خوبی را با مخاطب برقرار کند و هر گروه سنی را نیز به درون خود بکشاند .

سرپرست معاونت فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد خاطرنشان کرد: این تئاتر نشان داد که می توان با کمترین امکانات کارهای فاخر و ارزشمند هنری و مسجدی تولید کرد و مخاطبان را به خود جذب کرد .

سعادتی اظهار کرد: ویژگی دیگر این تئاتر در هم آمیختن مخاطبین مختلف بود به گونه ای که می توان از آن به عنوان مخاطبان رنگین کمان نام برد و به صورت خانوادگی از قشرهای مختلف را به سمت خود کشانده است .

وی در پایان گفت: ما از فعالیت های کانون حضرت رقیه(س) و دبیرخانه کانون های مساجد یزد تشکر می کنیم و همچنین معتقدیم که با حمایت های نهادهای مختلف مانند شورای شهر می توان این کارها را به عنوان الگویی در سطح کشور معرفی کرد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار