امام جمعه بافق گفت: وحدت اسلامی تنها راه نجات کشور‌های مسلمان است و مسئولان باید بیشتر بر بازار و معیشت مردم نظارت داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 17 November 2018

امام جمعه بافق در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بافق با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری به تحلیل جریانات سیاسی آن دوران پرداخت و بر ضرورت پیروی از سیر زندگانی آن حضرت تاکید کرد.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی همچنین آغاز امامت امام زمان (عج) را تبریک گفت و به بیان ویژگی‌های دوران انتظار و غیبت پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار مدال آوران جانباز و معلول با مقام معظم رهبری افزود: جوانان برای پیشرفت و پیمودن راه زندگی از قهرمانان جانباز الگو بگیرند.

امام جمعه بافق با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت و استعداد‌های موجود برای مقابله با مشکلات ضروری است خاطر نشان کرد: خلاقیت‌ها و ابتکارات نسل جوان باید به کار گرفته شود.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین با گرامیداشت هفته وحدت و تبریک ولادت پیامبر مکرم اسلام به ضرورت این موضوع اشاره کرد و افزود: در این برهه از زمان باید همگان برای ایجاد وحدت و همدلی تلاش کنند و از اختلاف افکنی بپرهیزیم.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام تلاش می‌کنند بین مسلمانان اختلاف و شکاف ایجاد کنند گفت: استکبار جهانی تلاش می کند با حمایت از برخی از پادشاهان سعودی و عربی به تفرقه افکنی بین مسلمانان دامن بزند.

امام جمعه بافق افزود: عربستان سعودی با همدستی استکبار جهانی با تجاوز به کشور مسلمان یمن پرداخته است و از سوی دیگر ادعای خادم الحرمی می‌کند.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: آنچه که می‌تواند همه‌ی کشور‌های اسلامی را در برابر قدرت‌های استکبار مقاوم کند وحدت و یکپارچگی اسلامی است.

گرامیداشت آغاز هفته بسیج و تجلیل از خدمات این نهادانقلابی در همه عرصه‌های سازندگی علمی، عمرانی، فرهنگی و آبادانی کشور و تقدیر از قوه قضاییه در زمینه برخورد با مفسدان اقتصادی و ضرورت نظارت بیشتر بر گرانفروشی‌ها و... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته به آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار